Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Σοβαρότατη καταγγελία του Γ. Καραβασίλη πρώην εκπροσώπου εργαζόμενων στο ΔΣ της ΔΕΗ και υπόψηφιο δήμαρχο Πτολεμαίδας στον απόηχο της επίσκεψης Χατζηδάκη στην Πτολεμαίδα.

“Μου έλεγαν μην φωνάζεις, μην βγαίνεις μπροστά είναι αδίστακτοι”
     "Το Λάθος μου για μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα που θέλει να έχει το πρώτο λόγο με την κυβέρνηση, χωρίς να έχει κάποια αρμοδιότητα".
ΚΟΥΖ ΛΕΕΙ, ποιος είναι ο Ακτιβιστής, 
ο κύριος πουγαριδης με τις ύβρεις του. Εμένα εννοεί, έχει τους λόγους του. Ας το γράψει να αναλάβει και τις ευθύνες του. 
Δεν ήμουν ποτέ Ακτιβιστής.
Είμαι αιρετός εκλεγμένος στο Δήμο Εορδαίας υποψήφιος
Δήμαρχος, τώρα συνεργαζομενος, όπως εκλεγμένος και στην ΠΕΔ. Καταδικάζω προπυλακισμους, δεν ήταν ποτέ στην τακτική μου. Πάντα με διάλογο δημόσια και με θέσεις, πότε δεν κρυφτηκα. Αυτό ενοχλεί ίσως και τον κύριο πουγαριδη. Έχω μεγάλη εμπειρία για να προβοκαρω μια δυναμική διαμαρτυρίας. Σας κοινοποιώ το βίντεο και τις φωτογραφίες, για την αλήθεια των λόγων μου. Δεν κράτησα ποτέ σημαία.
Είμαι απέναντί από τον υπουργό και τον βουλευτή κ Παπαδόπουλο, πίσω από τον Δήμαρχο, δίπλα στο Πασσαλιδη, Μόσχο, Ανδρεάδη, Σποντη και πολλούς άλλους διαδηλωτές που φωνάζαμε και γιούχα όπως όλοι μας. Το Λάθος μου για μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα που θέλει να έχει το πρώτο λόγο με την κυβέρνηση, χωρίς να έχει κάποια αρμοδιότητα. ΕΙΝΑΙ ότι επέλεξα να είμαι με τους πολίτες τους εργαζόμενους και οχι με τους υπουργούς τα ΜΑΤ και τις Φιέστες. Μου έλεγαν μην φωνάζεις, μην βγαίνεις μπροστά είναι αδίστακτοι. Δεν περίμενα να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο που τους χαρακτηρίζει,ως άτομα. Λυπάμαι για το κατάντημα τους. Πιο δυνατά στον αγώνα για το καλό του τόπου μας και όχι το προσωπικό συμφέρον!!! Μακριά από κόμματα να κλείσουμε τα πάντα για να έχουμε αποτέλεσμα!!!
Τα παραπάνω ο κ. Καραβασίλης τα έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου