Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023

ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος Το μοντέλο «όλα είναι υπηρεσία» (everything as a service)

 ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος

Μία νέα πραγματικότητα στο ελληνικό λιανεμπόριο φέρνει η ΔΕΗ.

Το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία) που τρέχουν στις ευρωπαϊκές αγορές πάροχοι ενέργειας καθώς και μεγάλοι λιανέμποροι στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, εισαγεται και στην Ελλάδα μέσα από το δίκτυο των 95 καταστημάτων της Κωτσόβολος.

Δύο κατηγορίες λιανοπωλητών που απευθύνονται στον καταναλωτή

αλληλοσυμπληρώνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες με κεντρικά στοιχεία την ενέργεια και την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή. Ο πελατοκεντρικός τους χαρακτήρας ενδυναμώνεται και παραμένει ο τελικός στόχος της νέας εμπορικής στρατηγικής.

Τα καταστήματα της Κωτσόβολος

Το μοντέλο αυτό «everything as a service» παρουσιάστηκε και εξηγήθηκε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ κ. Γιώργο Στάσση στους αναλυτές κατά τη διάρκειας της τηλεδιάσκεψης με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ενεργειακού ομίλου.

Έτσι, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ΔΕΗ με τα 95 καταστήματα της Κωτσόβολος δημιουργεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.

Τα προϊόντα και υπηρεσίες

Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου, επισκεπτόμενος ένα κατάστημα θα μπορεί να βρει:

Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.

Ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφαλιστικά προϊόντα

Πέραν αυτών οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.

Στα ατού της νέας συνεργασίας είναι το γεγονός πως ο Κωτσόβολος κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στο ελληνικό λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός broker και επίσης πάροχος καταναλωτικών δανείων αλλά και εγκαταστάτης κύριων οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.

Πέρα από τα 95 καταστήματα (92 στην Ελλάδα και τρία στην Κύπρο) διαθέτει έξι κέντρα διανομής, δέκα κέντρα υποστήριξης και οκτώ περιφερειακά κέντρα. 

 

Χρήστος Κολώνας  

www.ot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου