ΜΕΤΑ από μια σκοτεινή περίοδο που ξεκίνησε το 2010 για την χώρα, τους εργαζόμενους και την επιχείρηση μας, φαίνεται πως ανατέλλει μια νέα μέρα, η ελπίδα επιστρέφει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Για τον λόγο αυτό θα είμαστε καθημερινά σ΄αυτό εδώ το ΣΤΕΚΙ το ΔΕΗΤΖΙΔΙΚΟ, με ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, πολλά νέα για τον όμιλο της ΔΕΗ, άρθρα και απόψεις με σεβασμό και εγκυρότητα. Επικοινωνία στο deisteki@gmail.com
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019
Με τις μονάδες Μυτιληναίου, ΤΕΡΝΑ, Εpledison, Κοπελούζου θα καλυφθεί το κενό του λιγνίτη

Ανάγκη για νέους σταθμούς από 2.400 έως 2.800 MW προβλέπει η μελέτη επάρκειας του ΑΔΜΗΕ.
Μονάδες φυσικού αερίου και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας θα καλύψουν το μεγάλο κενό που θα προκαλέσει το σβήσιμο των λιγνιτικών μονάδων σταδιακά από το 2020 με κορύφωση το 2023.
Στο υπουργικό συμβούλιο της Πέμπτης προς έγκριση το νέο ΕΣΕΚ - Περίπου 9,5 GW οι νέοι σταθμοί ΑΠΕ ως το 2030

Στο
υπουργικό συμβούλιο της Πέμπτης αναμένεται να συζητηθεί και να εγκριθεί
το νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), που αμέσως
μετά θα βγει σε διαβούλευση, προκειμένου ως τα τέλη του έτους να έχει
αποσταλεί στην Κομισιόν, ώστε να πάρει το πράσινο φως
Το σχέδιο που αρχικά επρόκειτο να βγει σε διαβούλευση την
"Όχι άλλο κάρβουνο": 72,8 ανθρακικά GW βγαίνουν εκτός λειτουργίας μέχρι το 2030 στην Ευρώπη - Ποιες μονάδες σβήνουν
Με
τη συζήτηση για τη μετάβαση στη μεταλιγνιτική περίοδο να έχει φουντώσει
για τα καλά στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα, η σύγκριση των εδώ
εξαγγελιών με το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Επιχειρώντας
μια επισκόπηση
Ανακοίνωση του ΚΚΕ για το νομοσχέδιο της Κυβέρνησης για τη ΔΕΗ

ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ
ΤΩΡΑ! ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ – ΚΑΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ! ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ- ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!
To
σχέδιο νόμου της κυβέρνησης της ΝΔ με τίτλο «Απελευθέρωση αγοράς
ενέργειας, εκσυγχρονισμός της ΔΕΗ, ιδιωτικοποίηση της
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019
«Γαλάζιος» εμφύλιος από τη ΔΑΚΕ για το κλείσιμο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη
«Γαλάζιος» εμφύλιος για το κλείσιμο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη. «Γαλάζιοι συνδικαλιστές μετά από όσα ανακοινώθηκαν για το κλείσιμο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη αντέδρασαν βάλλοντας κατά πάντων των βουλευτών της περιοχής τους
«Γαλάζιοι
συνδικαλιστές μετά από όσα ανακοινώθηκαν για το κλείσιμο της ΔΕΗ στη
Μεγαλόπολη εξέδωσαν το δελτίο Τύπου που ακολουθεί:
Όλες αυτές τις
ημέρες-εβδομάδες, παρακολουθούμε τι «μέλλει γίγνεσθαι» για την
Μεγαλόπολη μετά την απόφαση της
«Τρίζει» η μονιμότητα: Μοντέλο ΔΕΗ και σε άλλες ΔΕΚΟ
Όπως παρουσιάζει το Έθνος της Κυριακής, στο τραπέζι της κυβέρνησης
βρίσκεται σχέδιο για επέκταση του «εργασιακού µοντέλου» της ΔΕΗ και σε
άλλες «προβληµατικές» επιχειρήσεις του Δηµοσίου
Την επέκταση και σε άλλες δηµόσιες επιχειρήσεις του µοντέλου που θα εφαρµοσθεί στη ΔΕΗ
και περιλαµβάνει
Π. Πέρκα για ΔΕΗ: Αντιφατικές διατάξεις που προκαλούν την κοινωνία
Τοποθέτηση της βουλευτή Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ Π. Πέρκα στην Επ. Παραγωγής και Εμπορίου,
επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
«Απελευθέρωση αγοράς ενέργειας, εκσυγχρονισμός της ΔΕΗ,
ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ και στήριξη των ΑΠΕ»
Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης της κας Πέρκα είναι τα εξής:
επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
«Απελευθέρωση αγοράς ενέργειας, εκσυγχρονισμός της ΔΕΗ,
ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ και στήριξη των ΑΠΕ»
Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης της κας Πέρκα είναι τα εξής:
- Ενώ ακούγεται, επανειλημμένως κιόλας, ότι λήγει η μονιμότητα της Δ.Ε.Η., η μονιμότητα της Δ.Ε.Η. έχει λήξει από το 2012, και πλέον υπάρχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019
Ιδιωτικές μονάδες φυσικού αερίου θα γεμίσουν το κενό του λιγνίτη
Στα χέρια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) βρίσκεται η νέα μελέτη του ΑΔΜΗΕ (Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας) για την επάρκεια του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας της Ελλάδας. Η διενέργεια της μελέτης κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να εξεταστεί η ασφάλεια εφοδιασμού της
Το Δίκτυο Ενεργειακών Δήμων ζητάει να μην κλείσει πρόωρα η μονάδα 3 της Μεγαλόπολης για να διασφαλιστεί η ομαλή και δίκαιη μετάβαση της περιοχής
Ο Δήμος Μεγαλόπολης, μαζί
με τους ενεργειακούς Δήμους της Δυτικής Μακεδονίας, συμπράττουν στον αγώνα για
την αντιμετώπιση των συνεπειών που αναμένεται να έχει η πολιτική της
απολιγνιτοποίησης στις περιοχές μας, σύμφωνα με τις προτεραιότητες που
επιβάλλουν οι συνθήκες.
Ένας από τους πρώτους στόχους
που έχει τεθεί από κοινού είναι η
Ανακοίνωση Δακιτών της Μεγαλόπολης για το κλείσιμο των μονάδων με πολλές αιχμές για Βλάση και Νίκα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
“ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ….”
Όλες αυτές τις ημέρες-εβδομάδες, παρακολουθούμε τι «μέλλει γίγνεσθαι»
για την Μεγαλόπολη μετά την απόφαση της
Κυβέρνησης για κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ.
Εργαζόμενοι, κάτοικοι, φορείς, Δήμος και Εκκλησία
συνεδριάζουν , συσκέφτονται , αγωνιούν για το μέλλον αυτού του τόπου.
Έγιναν πολλά συμβούλια
από όλους τους φορείς.
Όμως το πιο σοβαρό και κρίσιμο συμβούλιο έγινε παρουσία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

