Ψεύτικα τα κροκοδείλια δάκρυα για το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη αφού στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 2-12-2019 οι δυνάμεις της ΝΔ του ΣΥΡΙΖΑ του ΠΑΣΟΚ και της ΛΑΕ υπερψήφισαν την Ενεργειακή Κοινότητα Πελοπόννησος Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης.
Το νέο «φρούτο» των «Ενεργειακών Κοινοτήτων» που

Αποφασισμένη να αλλάξει ριζικά το τοπίο και στα εργασιακά της ΔΕΗ εμφανίζεται η διοίκηση της επιχείρησης, με τη στήριξη της κυβέρνησης της ΝΔ.

