Φωτοβολταϊκά συστήματα,
αντλίες θερμότητας, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έξυπνες ηλεκτρικές
συσκευές, μπαταρίες αποθήκευσης, πράσινα πιστοποιητικά θα βρουν σημεία
προώθησης από την αλυσίδα
Η ΔΕΗ έχει πλειοδοτήσει στην διαδικασία για την απόκτηση του Κωτσόβολου και εισέρχεται στην φάση των αποκλειστικών διαπραγματεύσεων.
Η φάση αυτή δίνει το δικαίωμα από την φύση του διαγωνισμού στην Curry που είναι η ιδιοκτήτρια του Κωτσόβολου να απορρίψει το τίμημα, εαν δεν συμφωνήσει με την ΔΕΗ.
Ακολούθησε ο όμιλος της Quest και η πλευρά του κ. Ε.Μαρινάκη.
Με την κίνηση αυτή η ΔΕΗ δείχνει αποφασισμέν να αναπτυχθεί στο retail.
Με αυτή τη στρατηγική συνδέεται το ενδιαφέρον της εταιρείας για την εξαγορά της «Κωτσόβολος». Ωστόσο το ενδιαφέρον για τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής πώλησης ηλεκτρικών ειδών της χώρας από τη ΔΕΗ φαίνεται να αποτελεί τη συνέχεια μιας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας εμπορικής πολιτικής που αναπτύσσει τα δύο τελευταία χρόνια η διοίκηση του κ. Γιώργου Στάσση, ξεκινώντας από την αναβάθμιση των καταστημάτων της και τη λειτουργία τους ως «εκπαιδευτικών και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών κέντρων».
Φωτοβολταϊκά συστήματα, αντλίες θερμότητας, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έξυπνες ηλεκτρικές συσκευές, μπαταρίες αποθήκευσης, πράσινα πιστοποιητικά και έξυπνη διαχείριση ενέργειας είναι μερικά μόνο από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που η ΔΕΗ παρέχει ήδη στους πελάτες της, καθώς αποτελεί στρατηγικό στόχο ο μετασχηματισμός της σε ένα ολοκληρωμένο utility που θα καλύπτει πλήρως τις νέες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.
Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της εξαγοράς της «Κωτσόβολος» η ΔΕΗ τοποθετείται σε κεντρικά σημεία σε όλη τη χώρα και αποκτά ένα ισχυρό δίκτυο λιανικής και υποδομής logistics που δεν διαθέτει η ίδια και τεχνογνωσία προσωπικού στις πωλήσεις προϊόντων συναφών με την ηλεκτρική ενέργεια. Η αγορά συνδέει το ενδιαφέρον της ΔΕΗ για την «Κωτσόβολος» και με τα μελλοντικά προγράμματα αντικατάστασης οικιακών ηλεκτρικών συσκευών και εγκατάστασης αντλιών θερμότητας, τα οποία θα μπορεί να αξιοποιήσει συνδυαστικά με άλλες παροχές και την προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος για τους περίπου 6,5 εκατ. πελάτες της.
Η φάση αυτή δίνει το δικαίωμα από την φύση του διαγωνισμού στην Curry που είναι η ιδιοκτήτρια του Κωτσόβολου να απορρίψει το τίμημα, εαν δεν συμφωνήσει με την ΔΕΗ.
Ακολούθησε ο όμιλος της Quest και η πλευρά του κ. Ε.Μαρινάκη.
Με την κίνηση αυτή η ΔΕΗ δείχνει αποφασισμέν να αναπτυχθεί στο retail.
Με αυτή τη στρατηγική συνδέεται το ενδιαφέρον της εταιρείας για την εξαγορά της «Κωτσόβολος». Ωστόσο το ενδιαφέρον για τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής πώλησης ηλεκτρικών ειδών της χώρας από τη ΔΕΗ φαίνεται να αποτελεί τη συνέχεια μιας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας εμπορικής πολιτικής που αναπτύσσει τα δύο τελευταία χρόνια η διοίκηση του κ. Γιώργου Στάσση, ξεκινώντας από την αναβάθμιση των καταστημάτων της και τη λειτουργία τους ως «εκπαιδευτικών και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών κέντρων».
Φωτοβολταϊκά συστήματα, αντλίες θερμότητας, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έξυπνες ηλεκτρικές συσκευές, μπαταρίες αποθήκευσης, πράσινα πιστοποιητικά και έξυπνη διαχείριση ενέργειας είναι μερικά μόνο από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που η ΔΕΗ παρέχει ήδη στους πελάτες της, καθώς αποτελεί στρατηγικό στόχο ο μετασχηματισμός της σε ένα ολοκληρωμένο utility που θα καλύπτει πλήρως τις νέες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.
Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της εξαγοράς της «Κωτσόβολος» η ΔΕΗ τοποθετείται σε κεντρικά σημεία σε όλη τη χώρα και αποκτά ένα ισχυρό δίκτυο λιανικής και υποδομής logistics που δεν διαθέτει η ίδια και τεχνογνωσία προσωπικού στις πωλήσεις προϊόντων συναφών με την ηλεκτρική ενέργεια. Η αγορά συνδέει το ενδιαφέρον της ΔΕΗ για την «Κωτσόβολος» και με τα μελλοντικά προγράμματα αντικατάστασης οικιακών ηλεκτρικών συσκευών και εγκατάστασης αντλιών θερμότητας, τα οποία θα μπορεί να αξιοποιήσει συνδυαστικά με άλλες παροχές και την προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος για τους περίπου 6,5 εκατ. πελάτες της.
www.worldenergynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου