Τρίτη 31 Μαΐου 2022

ΔΕΗ: Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας από τη νέα υπηρεσία myEnergy

ΔΕΗ myEnergy εξοικονόμηση ενέργειας

Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας παρέχει η ΔΕΗ μέσω της νέας υπηρεσίας myEnergy.

Συγκεκριμένα, ολοκληρωμένες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, συμβουλές και εργαλεία εξοικονόμησης καθώς και τρόπους ενίσχυσης της ενεργειακής αποδοτικότητας παρέχει η ΔΕΗ με τη νέα πλατφόρμα

ΔΕΗ myEnergy που είναι διαθέσιμη μέσω του νέου website της επιχείρησης.
Οι παροχές της ΔΕΗ μέσω του myEnergy

Ειδικότερα μέσω του myEnergy, η ΔΕΗ παρέχει:

    τον ψηφιακό σύμβουλο ΔΕΗ myEnergyCoach για την παρακολούθηση και αξιολόγηση της κατανάλωσης, τον επιμερισμό της κατανάλωσης στις ηλεκτρικές συσκευές, την αποτύπωση οφέλους ενέργειας και κόστους από την αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών με σύγχρονες υψηλής ενεργειακής απόδοσης, τη σύγκριση κατανάλωσης καθώς και προσωποποιημένες προτάσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας,
    το ΔΕΗ myEnergyHeatpump, που παρέχει δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι, καθώς και το όφελος από την υιοθέτησή της,
    τα ΔΕΗ myEnergyTips που παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για εύκολες αλλαγές σε μικρές αλλά σημαντικές καθημερινές συνήθειες και οδηγούν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και της ενεργειακής δαπάνης των νοικοκυριών.

Ο καταναλωτής να εκπαιδευτεί σε θέματα ενέργειας

Ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Προϊόντων, Άγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά: «Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία ο καταναλωτής έχει ανάγκη αρχικά να καταλάβει και να εκπαιδευτεί σε θέματα ενέργειας που μέχρι σήμερα ίσως δεν τον απασχολούσαν. Για αυτό και η ΔΕΗ δημιουργεί μία νέα πλατφόρμα Συμβουλευτικής, ώστε να μπορεί άμεσα να απαντάει στα ερωτήματα των καταναλωτών αλλά και να φέρνει πρώτη νέες λύσεις και εργαλεία εξοικονόμησης που θα βοηθήσουν τόσο στην εξοικονόμηση ενέργειας όσο και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Η νέα πλατφόρμα ΔΕΗ myEnergy, η οποία θα συναντάται σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, αποτυπώνει το όραμα της εταιρείας για την καθιέρωση του νέου αυτού συμβουλευτικού ρόλου και θα αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ΔΕΗ».

Πηγή:www.iefimerida.gr"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου