Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

Νέο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης συνεπών πελατών έχει στα σκαριά η ΔΕΗ



Με τον ανταγωνισμό στη λιανική του ρεύματος να έχει φουντώσει και τις μετακινήσεις πελατών μεταξύ των προμηθευτών να είναι όλο και πιο συχνές, η ΔΕΗ εμφανίζεται έτοιμη να παρέμβει με νέους όρους στην αγορά, προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του πελατολογίου της.
Οι κινήσεις που σχεδιάζει η διοίκηση της ΔΕΗ περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη ενός νέου προγράμματος πιστότητας
(loyalty) και επιβράβευσης συνεπών πελατών, προωθώντας παράλληλα τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση στους πελάτες της.
Μάλιστα, η ΔΕΗ προχωρά ήδη στην προκήρυξη ηλεκτρονικού διαγωνισμού σχετικού με το συγκεκριμένο πρόγραμμα που έχει στα σκαριά. 
Συγκεκριμένα, αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η ανάπτυξη και υποστήριξη εφαρμογής καθώς και λειτουργία προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης των συνεπών πελατών της Επιχείρησης, για χρονικό διάστημα 1 έτους από την ενεργοποίηση του λογισμικού. 
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΔΕΗ, οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα απευθύνονται σε ομάδες πελατών (π.χ στους συνεπείς πελάτες στην εξόφληση των λογαριασμών τους), που θα προκύπτουν από διάφορα κριτήρια ανάλυσης της βάσης.
Ο ανάδοχος του διαγωνισμού θα αναλάβει την προμήθεια λογισμικού για τη συγκέντρωση και προβολή προσφορών από τρίτους συνεργάτες.
Πιο αναλυτικά, το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα εξής:
-Ανάπτυξη προσωποποιημένης εφαρμογής προνομίων η οποία θα υποστηρίζεται από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ και smart phones (iOS, Android), μέσω της υπηρεσίας e-bill. Η εφαρμογή θα γίνει σταδιακά μέρος του e-bill των πελατών καθώς και της logged-in περιοχής του ΔΕΗ mobile app. 
-Δημιουργία πλατφόρμας διαχείρισης, παρακολούθησης και εξαργύρωσης προσφορών και προνομίων. Η πλατφόρμα θα παρέχει ολοκληρωμένες δυνατότητες υλοποίησης και αποστολής καμπανιών στα κανάλια των κινητών συσκευών και του email.
-Δημιουργία πλατφόρμας συνεργατών στην οποία ο εκάστοτε συνεργάτης θα μπορεί να διαχειρίζεται το περιεχόμενο προσφορών του, να έχει πρόσβαση σε συγκεντρωτικές αναφορές και να εκτελεί συγκεκριμένες διαδικασίες κατά την εξαργύρωση.
-Τροφοδότηση από το μηχανογραφικό σύστημα πελατών με τα απαραίτητα δεδομένα και δημιουργία scoring αλγορίθμου (θα μπορεί να δεχτεί διάφορες παραμέτρους) για την κατηγοριοποίηση του πελατολογίου σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, την καταναλωτική συμπεριφορά και άλλα στοιχεία ανάλυσης της πελατειακής βάσης που διαθέτει η ΔΕΗ.
-Υποστήριξη της εφαρμογής και του προγράμματος προνομίων, διαχείριση προνομίων και επικοινωνία τους στο πελατολόγιο του οργανισμού με στοχευμένες καμπάνιες.


Γιάννα Παπαδημητρίου
energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου