Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

Έξαλλη η Μπεζαντάκου! Έμεινε εκτός αναδρομικής επιδότησης για τη ΔΕΗ. «Θα φτάσω στον πρωθυπουργό»!

 

«Θέλω τα λεφτά μου, γιατί θα γίνει χαμός! Θα φτάσω ως τον πρωθυπουργό!» Η Στέλλα Μπεζαντάκου ξεσπά, επειδή έμεινε εκτός της αναδρομικής επιδότησης από τη ρήτρα αναπροσαρμογής.

200909140954190.6561 STELA MPEZENTAKOY 11092009

«Δικαιούμαι 600 ευρώ! Η διορία ήταν μέχρι τον περασμένο Μάιο, αλλά ο δικός μου εκκαθαριστικός λογαριασμός της ΔΕΗ βγήκε τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα να μην μπορέσω να πάρω το έκτακτο επίδομα» εξηγεί στην «Espresso» η γνωστή τραγουδίστρια, επισημαίνοντας πως

η ίδια δεν φέρει καμία ευθύνη γι’ αυτό.

stella mpezantakoy

«Δεν ευθύνομαι εγώ, διότι από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι και τον φετινό Ιούνιο δεν ήρθαν καθόλου στο σπίτι μου, στη Γλυφάδα, να μετρήσουν το ρεύμα. Eστελναν μόνο έναντι λογαριασμούς από τον ΔΕΔΔΗΕ, τους οποίους και πλήρωσα, όλους! Τον Ιούνιο, λοιπόν, μου ήρθε και ο εκκαθαριστικός, που ήταν 2.400 ευρώ. Αν είχαν έρθει να μετρήσουν νωρίτερα, όπως όφειλαν, θα είχε έρθει νωρίτερα αυτός o λογαριασμός και θα είχα πάρει κι εγώ τα λεφτά μου» συνεχίζει η Στέλλα Μπεζαντάκου, διευκρινίζοντας ότι έσπευσε παρ’ όλα αυτά να κάνει την αίτηση εντός της προθεσμίας.

mpezentakou 1

mpezentakou 1

«Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΗ και μου είπαν ότι πρόκειται για λάθος του ΔΕΔΔΗΕ. Προσπάθησα έπειτα να επικοινωνήσω με τον ΔΕΔΔΗΕ, τους έστειλα εκατό e-mails και έπαιρνα απαντήσεις ότι θα επικοινωνούσαν εκείνοι μαζί μου, αλλά δεν το έκαναν ποτέ. Oπως μου είπε κάποιος από τη ΔΕΗ, δικαιούμαι 600 ευρώ, γιατί εγώ στο μεταξύ έχω και οικιακό κοινωνικό τιμολόγιο στο ρεύμα» αναφέρει στην «Espresso» η τραγουδίστρια, που στην αρχή δεν πλήρωσε τον υπέρογκο λογαριασμό, αλλά μετά αναγκάστηκε να προχωρήσει σε ρύθμιση οφειλών. Εκτοτε, όπως ισχυρίζεται, της έχει έρθει μόνο ένας επιπλέον λογαριασμός έναντι, ύψους 300 ευρώ.

«Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη για όλους μας με την ακρίβεια που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Εγώ έκανα αναγκαστικά τη ρύθμιση για να μη μου κόψουν το ρεύμα, αλλά θέλω τα λεφτά που δικαιούμαι και δεν τα πήρα από δικό τους λάθος» λέει χαρακτηριστικά και προειδοποιεί: «Είμαι αποφασισμένη να το φτάσω στα άκρα. Θα γίνει χαμός!»

mpezentakou

«Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν απαντάει ποτέ, έχει… γραμμένους όλους τους πολίτες που διαμαρτύρονται. Η ΔΕΗ, από την άλλη, με παραπέμπει στον ΔΕΔΔΗΕ. Πού πρέπει να απευθυνθώ η γυναίκα; Στον υπουργό; Ή μήπως στον πρωθυπουργό; Κι εκεί θα φτάσω, αφού μας κοροϊδεύουν! Σαν κι εμένα μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι πολίτες, που δεν έχουν τη δυνατότητα να παραπονεθούν δημόσια σε κάποιο μέσο… Τι γίνεται, λοιπόν, σε αυτές τις περιπτώσεις;» διερωτάται εύλογα η τραγουδίστρια.

mpezentakou 3 001

«Οι πολιτικοί είναι “υπηρέτες” του λαού, τους εκλέγουμε για να εξυπηρετούν εμάς, τους πολίτες. Δεν τους βγάζουμε για να παίρνουν παχυλούς μισθούς, να περνούν ζωή και κότα και να κοιτάζουν τι απατεωνιές θα κάνουν, σαν την άλλη, την Καϊλή, που την πιάσανε τώρα με σακούλες γεμάτες λεφτά. Ο Μητσοτάκης πρέπει να ακούει τον κάθε πολίτη ξεχωριστά. Κάθε πολίτης είναι και μία ψήφος. Οταν μας έχουν ανάγκη τάζουν, όταν βγαίνουν μας… γράφουν. Συγγνώμη, αλλά δεν πάει έτσι. Εκλογές έρχονται. Δεν νομίζω να το ξεχνάει αυτό ο Μητσοτάκης… Είμαι αγανακτισμένη!» καταλήγει η Στέλλα Μπεζαντάκου.

 

Από τον ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

www.espressonews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου