Το πελατοκεντρικό στίγμα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ έδωσαν με τοποθετήσεις τους ανώτερα στελέχη της Διοίκησης της ΔΕΗ, στο πλαίσιο του δεύτερου Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου.
Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δυναμική είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες μίλησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος
του Ομίλου, Αλέξανδρος Πατεράκης. Οπως σημείωσε, «ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται σε τρεις άξονες: στην τεχνολογία, δηλαδή στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού και, τέλος, στις διαδικασίες, δηλαδή το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού».Εξυπηρέτηση
Στο επίκεντρο, ωστόσο, των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρίας, τόνισε ο κ. Πατεράκης, ήταν η ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της. Η εταιρία δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό της προϊόν, «ΔΕΗ – My Home Online», και πρόσφερε τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους.
Στη συνέχεια, ο κ. Πατεράκης αναφέρθηκε στις έξυπνες πόλεις και στην είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες. «Η ψηφιακή πόλη χρειάζεται και ψηφιακές τηλεπικοινωνιακές υποδομές οι οποίες θα προσφέρουν γρήγορο Ιντερνετ, φθηνό και προσβάσιμο σε όλα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της χώρας», σημείωσε.
«Το εύρος του δικτύου μάς επιτρέπει να προσφέρουμε υψηλές και σταθερές ταχύτητες προς όλους (γεωγραφικά)», σημείωσε ο κ. Πατεράκης. Το έργο, όπως εξήγησε, ξεκίνησε πιλοτικά από το Περιστέρι, όπου μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχουν συνδεθεί 15 χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις με δίκτυο Fiber to the Home (FttH) σε υπερυψηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με το νέο business plan, η εταιρία θα συνδέσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις σε λιγότερα από τέσσερα χρόνια.
Αλλαγές…
eleftherostypos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου