Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Ανοίγοντας δρόμους στα ορυχεία της Πτολεμαΐδας με το νέο Unimog Euro VI!

Την πρώτη του εμφάνιση στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε το νέο Unimog Euro VI την Τρίτη 17 Μαΐου. Κατέφθασε από το εργοστάσιο στο Woerth της Γερμανίας και ξεκίνησε το ταξίδι του για τα ορυχεία. Εκεί δοκιμάστηκε σε πραγματικά σκληρές συνθήκες. Το όχημα παρουσιάστηκε στους οδηγούς εκτενώς, καθώς έγινε αναφορά από τον εκπρόσωπο της Mercedes-Benz Ελλάς στις δυνατότητες του οχήματος, στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στα πλεονεκτήματα το οποία μόνο το Unimog κατέχει.
Στη συνέχεια, ο κάθε οδηγός δοκίμασε όχημα, οδηγώντας το
στις κακοτράχαλες διαδρομές των ορυχείων. Η κατασκευή του από τα πιο ανθεκτικά υλικά, η μεγάλη ευελιξία του και οι μοναδικές εκτός δρόμου δυνατότητές του εντυπωσίασαν τους παρευρισκομένους!
Λίγα λόγια για την ιστορία…

Το Mercedes-Benz Unimog οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του. Από τη δεκαετία του 1950, ο σχεδιασμός του Unimog είναι συνώνυμο της υψηλής μηχανικής αριστοτεχνίας καθώς και της μέγιστης στιβαρότητας και πρόσφυσης σε εκτός δρόμου συνθήκες.
Η νέα γενιά οχημάτων BlueTec 6.
Η υπερσύγχρονη και δοκιμασμένη τεχνολογία κινητήρων Mercedes-Benz μαρτυρά ότι το Unimog εξελίσσεται. Έτσι, η νέα γενιά οχημάτων Unimog θέτει τα πρότυπα στα θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον και αποδοτικότητας. Επιπλέον, τα μηχανικά σύνολα διακρίνονται επίσης για τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων, το πανίσχυρο premium μηχανόφρενο και την ταχύτητα οδήγησης έως 90 km/h σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Οι δύο κατασκευαστικές σειρές Unimog.
Το Unimog U 4023 / U 5023 είναι το όχημα επιλογής για όλες τις χρήσεις όπου απαιτούνται υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Unimog Offroad έχει επανειλημμένα αποδείξει τις ικανότητές του σε δύσκολα εδάφη και σε ακραίες συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Το U 216 / U 530 είναι καταλληλότερο όπου απαιτούνται μικρές διαστάσεις και πολυμορφικότητα.

Unimog Euro VI 
Τεχνικά χαρακτηριστικά  Unimog 5023 (όχημα παρουσίασης)
Γωνία ράμπας: έως 34μοίρες
Γωνία προσέγγισης: έως 44μοίρες
Γωνία αποχώρησης: έως 51μοιίρες
Γωνία ανατροπής: 38μοίρες
Μέγιστη κλίση αναρρίχησης: 45μοίρες
Διέλευση από νερό: 0,80 – 1,20m

Διαστάσεις:
Μήκος: 6.000mm
Μεταξόνιο: 3.850mm
Πλάτος: 2.400mm
Ύψος καμπίνας: 2.810mm
Ύψος αξόνων από το έδαφος: 460mm
Βάρη:
Μικτό βάρος: 14,5t

Κινητήρας:
Τετρακύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος πετρελαιοκινητήρας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro VI.
Τύπος: ΟΜ934LA
Σύστημα ψεκασμού: Common Rail
Κυβισμός: 5.132cc
Ιπποδύναμη: 170kW (231PS) στις 2.200 1/min
Ροπή: 900Nm στις 1200-1600 1/min
Μηχανόφρενο: Μηχανόφρενο αποσυμπίεσης δύο βαθμίδων με ισχύ πέδησης έως 180kW
Κιβώτιο ταχυτήτων:
Αυτοματοποιημένο κιβώτιο
Τύπος: U100/8
Βασικό κιβώτιο: 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας
Κιβώτιο OFF Road: 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας
Σχέσεις: 16 σχέσεις εμπροσθοπορείας, 14 σχέσεις οπισθοπορείας


Πηγή www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33048&subid=2&pubid=7515114

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου