Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

Απίστευτη αναλγησία της ΔΕΗ στο Βόλο: Έκοψαν το ρεύμα σε οικογένεια με παιδί ΑμεΑ χωρίς να υπάρχει οφειλή!

γφνφγ

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη σε μια τετραμελή οικογένεια στον Βόλο με παιδί AμεΑ που χρειάζεται υποστήριξη με οξυγόνο, όταν, νωρίς το πρωί της Πέμπτης η ΔΕΗ αποφάσισε να τους κόψει το ρεύμα χωρίς να υπάρχει απλήρωτος λογαριασμός, ούτε βλάβη στο δίκτυο!

Σύμφωνα με τον «Ταχυδρόμο», από εκείνη τη στιγμή και μετά ο πατέρας της οικογένειας επιδόθηκε σε έναν απίστευτο αγώνα, αφενός

να μάθει τι έχει συμβεί, αφετέρου να πείσει για την αναγκαιότητα της επανασύνδεσης του διαμερίσματός του με το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος.

«Εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα για εμάς,ο ΔΕΔΔΗΕ μας έκοψε το ρεύμα κι ενώ έχουμε πληρωμένους όλους τους λογαριασμούς. Η αιτιολογία ήταν ότι έχει λήξει το πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, για το οποίο όμως ουδέποτε ενημερωθήκαμε είτε εγώ, είτε ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, το οποίο νοικιάζουμε», περιγράφει ο πατέρας.

Όπως λέει επικοινώνησε με τις αρμόδιες υπηρεσίες για να ζητήσει ολιγοήμερη παράταση, αλλά έγινε «μπαλάκι» μεταξύ τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και τμήματος βλαβών. «Μιλώντας τόσο με την εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, όσο και με το τμήμα βλαβών, προσπάθησα να τους εξηγήσω την κατάσταση παρακαλώντας να επανασυνδέσουν το ρεύμα κατ’ εξαίρεση λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης του παιδιού, δίνοντάς μας διορία πέντε ημερών να τακτοποιηθεί το θέμα με το πιστοποιητικό, καθώς δεν είναι ότι το αμελήσαμε, απλά για κάποιο λόγο η ειδοποίηση δεν έφτασε σε εμάς και δεν το γνωρίζαμε καν».

Η απάντηση που έλαβε ήταν ότι πρέπει πρώτα να κατατεθεί το σχέδιο και μόνο τότε θα γίνει επανασύνδεση. «Μιλάμε για χρονικό διάστημα τουλάχιστον πέντε ημερών μέχρι να γίνουν όλα αυτά. Χωρίς ρεύμα, με παιδί ΑμεΑ». Όπως εξήγησε, το παιδί του έχει ανάγκη υποστήριξης με οξυγόνο και ζεστού μπάνιου, που δεν μπορούν να εξασφαλιστούν αν δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα.

«Δεν πρόκειται για κάτι που αμελήσαμε. Δεν το γνωρίζαμε. Δεν αφήνω απλήρωτους λογαριασμούς, παρά τα υψηλά κόστη και τις οικονομικές δυσκολίες. Για την οικογένειά μου το ηλεκτρικό ρεύμα και η θέρμανση είναι ανάγκες σε πρώτη προτεραιότητα», αναφέρει.

Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες δεν κατάφερε πολλά πράγματα.  «Το μόνο που κατάφερα ήταν να μου κλείνουν το τηλέφωνο λόγω μεγάλου φόρτου στο τηλεφωνικό κέντρο και να με αφήσουν στο έλεος του Θεού όσον αφορά στη φροντίδα του παιδιού, ενώ αρνούνταν να μου δώσουν να μιλήσω με κάποιον ανώτερο», αναφέρει.

Ο ίδιος απευθύνθηκε σε προσωπικό φίλο για να παρέμβει για να επανασυνδεθεί το ρεύμα. «Αυτή είναι η Ελλάδα του 2022. Ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη για το παιδί, αν πάθαινε κάτι; Ο υπάλληλος, που με καταλάβαινε, αλλά απαντούσε «αυτή είναι η διαδικασία κύριε!!!»; Καμία ενσυναίσθηση, πλήρης αδιαφορία και καμία απολύτως προσπάθεια να βοηθήσουν τον συνάνθρωπό τους σε μια δύσκολη στιγμή, ο οποίος επί της ουσίας δεν ευθύνεται για κάτι. Ναι, μπορεί να έστειλαν μια επιστολή, που ποτέ όμως δεν παραλήφθηκε. Ας την έστελναν συστημένη, να είναι σίγουροι ότι ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης, μήνυμα, e-mail με αποδεικτικό ανάγνωσης. Υπάρχουν τρόποι όταν πρόκειται για κάποιο χρέος. Το να κόβουν το ρεύμα όμως σε ένα σπίτι με παιδί ΑμεΑ, αρκεί μια επιστολή…», ξεσπά δικαιολογημένα ο πατέρας.

 

www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου