Με στόχο τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης στις υπηρεσίες της και τη διευκόλυνση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, η ΔΕΗ προσφέρει πλέον τη δυνατότητα για εξυπηρέτηση των πελατών στη νοηματική γλώσσα.
Η ΔΕΗ ως μία εταιρεία με κέντρο τον άνθρωπο και όραμα τη δημιουργία ενός
πιο βιώσιμου μέλλοντος για όλους, έχει δεσμευτεί όχι μόνο να
μετασχηματίσει την ενέργεια επενδύοντας σε πιο καθαρές μορφές της, αλλά
και να συμβάλει στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα.
Μία βιώσιμη κοινωνία είναι, μεταξύ άλλων, μια κοινωνία στην οποία
κανείς δεν μένει πίσω κι όπου αξίες όπως ο σεβασμός, η ισότητα και η
προσβασιμότητα έχουν κεντρικό ρόλο.
Ένα με το μέλλον της προσβασιμότητας
Εξυπηρέτηση στη δική σου γλώσσα
Για όσους δεν γνωρίζουν την ελληνική νοηματική, υπάρχει η δυνατότητα live υποτιτλισμού των λεγομένων του εκπροσώπου της ΔΕΗ στα ελληνικά με αναγνώριση κάποιων ειδικών αγγλικών όρων, όπως e-bill, dei.gr και kWh. Ο υποτιτλισμός βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη αυτοματοποιημένης εκμάθησης με στόχο τη συνεχή βελτίωσή του. Επιπλέον, σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί να στείλει κάποιο έγγραφο ή μήνυμα κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης μπορεί να το κάνει μέσω του chat της εφαρμογής.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9.00
το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ, ενώ για το κλείσιμο του ραντεβού
αρκούν κάποια απλά βήματα χωρίς να απαιτείται ειδικό λογισμικό:
1. Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, e-mail, αριθμός κινητού)
2. Λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης (OTP) για ταυτοποίηση
3. Επιλέγει τον λόγο της επικοινωνίας: Συμβάσεις / Διακανονισμοί / Λογαριασμοί
4. Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προγραμματιστεί το ραντεβού
5. Λαμβάνει SMS επιβεβαίωσης προγραμματισμού του ραντεβού & e-mail με τα στοιχεία εισόδου
Ανακαλύψτε τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ εδώ: https://serviceforall.dei.gr/
Μάθετε περισσότερα για την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφών και Βαρήκοων από τη ΔΕΗ, στο βίντεο
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου