Η ΔΕΗ επιχειρεί να περιορίσει το κόστος που πληρώνει για τα καύσιμα των μονάδων της εξασφαλίζοντας από φέτος φυσικό αέριο με βελτιωμένους όρους.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται στον ετήσιο απολογισμό του 2017, η εταιρεία προχώρησε ήδη από πέρυσι σε διεθνή πρόσκληση υποβολής προτάσεων για την υπογραφή μιας
συμφωνίας τριετούς διάρκειας για την αγορά φορτίων LNG. Φέτος, η προσοχή της διεύθυνσης υποστηρικτικών λειτουργιών της επιχείρησης στρέφεται στη βελτιστοποίηση του κόστους προμήθειας αερίου μέσω της μετάβασης σε χαρτοφυλάκιο συμβάσεων το οποίο θα περιλάβει εκτός από τη σύμβαση με τη ΔΕΠΑ, και μη συζευγμένες συμβάσεις για αέριο μέσω αγωγών ή LNG. Με τον τρόπο αυτό, η ΔΕΗ θέλει να εκμεταλλευτεί τη διαθεσιμότητα περισσότερων της μιας πηγών αερίου και να ωθήσει την τιμή αγοράς προς τα κάτω.
Πέραν του φυσικού αερίου, η ΔΕΗ επιδιώκει να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια ντίζελ, αλλά και να βελτιώσει το κόστος μεταφοράς των καυσίμων στους σταθμούς των νησιών μέσω ενός συνδυασμού συμβάσεων χρονοναύλωσης, μεταφοράς τύπου Contract of Affreightment και ναυλώσεων spot.
Παράλληλα, η λειτουργία των νέων διασυνδέσεων με τα νησιά και η διακοπή λειτουργίας ορισμένων συμβατικών μονάδων εκεί αναμένεται να λειτουργήσει επίσης θετικά για τα οικονομικά της επιχείρησης.
energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου