Η αναλγησία και η αδιαφορία των υπευθύνων της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ στην Κέρκυρα έχει πιάσει… πάτο!
Μετά
τις πολλές καταγγελίες πολιτών ότι για να πλησιάσουν ακόμα και τα
γραφεία της ΔΕΗ (!) θα πρέπει πρώτα να τους εγκρίνει το αίτημα ο
υπάλληλος της εταιρίας security (!!!), τώρα, πληθαίνουν οι καταγγελίες
για διακοπές ρεύματος ακόμα και για μικροποσά
που δεν ξεπερνούν τα 150
ευρώ! Και όλα αυτά, εν μέσω πανδημίας και με τους εργαζόμενους και τις
μικροεπιχειρήσεις να βρίσκονται σε μεγάλο βαθμό σε απόγνωση λόγω της
οικονομικής τους δυσπραγίας μετά από μήνες καραντίνας.
Ωστόσο, η
καταγγελία που μας κατέθεσε ένας Κερκυραίος (τα στοιχεία του οποίου
βρίσκονται στη διάθεση του Corfupress.com) για τη συμπεριφορά της ΔΕΗ,
ξεφεύγουν από κάθε όριο.
ιστορία του παραλογισμού!
Ο καταγγέλλων, είχε
οφειλή 122 ευρώ από προηγούμενο λογαριασμό και εξόφλησε το σύνολο του
ποσού με τον καινούριο λογαριασμό (243 ευρώ) την 1η Ιουνίου, πριν τη
λήξη του τρέχοντος λογαριασμού.
Η πληρωμή του έγινε μέσω internet
banking της Εθνικής Τράπεζας στις 13:09 της 1ης Ιουνίου με προθεσμία
πληρωμής του τρέχοντος λογαριασμού στις 3 Ιουνίου.
Εννιά (!!!) ημέρες μετά, ο ΔΕΔΔΗΕ πήγε το πρωί στο σπίτι του καταγγέλλοντα και έκοψε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για τον εξοφλημένο από την 1η Ιουνίου λογαριασμό…
Ο καταγγέλλοντας από τις 12 το μεσημέρι, προσπάθησε να… βγάλει άκρη μέσω των υπηρεσιών τόσο της ΔΕΗ όσο και του ΔΕΔΔΗΕ.
Εννιά (!!!) ημέρες μετά, ο ΔΕΔΔΗΕ πήγε το πρωί στο σπίτι του καταγγέλλοντα και έκοψε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για τον εξοφλημένο από την 1η Ιουνίου λογαριασμό…
Ο καταγγέλλοντας από τις 12 το μεσημέρι, προσπάθησε να… βγάλει άκρη μέσω των υπηρεσιών τόσο της ΔΕΗ όσο και του ΔΕΔΔΗΕ.
Ο σεκιουριτάς μαζεύει τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών!
Στα
γραφεία της ΔΕΗ τον… έδιωξαν μέσω του security χωρίς να δεχθούν καν να
δουν τα χαρτιά που είχε στα χέρια του. Ο υπάλληλος της security δεν τον
άφησε καν να πλησιάσει το κτίριο και του ζητούσε να πληροφορήσει τον
ίδιο (!!!) για το ποιο είναι το πρόβλημά του (παραβιάζοντας
καταφανέστατα τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων, αφού έπρεπε να
εκθέσει το όποιο πρόβλημά του σε έναν μη αρμόδιο, μη εξουσιοδοτημένο και
μη υπάλληλο της ΔΕΗ).
Το σύστημα το έδειχνε πληρωμένο, αλλά… η διακοπή, διακοπή!
Από
το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ κεντρικά (11770) που μετά από αναμονή
περισσότερο από 40 λεπτών για να του απαντήσουν, πληροφορήθηκε ότι όντως
βλέπουν στο σύστημα ότι ο λογαριασμός είναι εξοφλημένος από την 1η του
μηνός και έδωσαν εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ για άμεση επανασύνδεση (χωρίς να
διευκρινίζεται αν θα χρεωθεί για την επανασύνδεση αυτή).
Ο
καταγγέλλων κάλεσε τότε τον τηλεφωνικό αριθμό του ΔΕΔΔΗΕ που αναγράφεται
πάνω στο λογαριασμό προκειμένου να ζητήσει την επανασύνδεσή του, όπου
τον πληροφόρησαν ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα να συνομιλήσουν με
τον πελάτη και θα πρέπει να πάρουν εντολή από τη ΔΕΗ.
Αποτέλεσμα,
μέχρι το πρωί(τουλάχιστον) να μ συνδεθεί η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος
για έναν πλήρως εξοφλημένο λογαριασμό και για λάθος για το οποίο δεν
ευθύνεται.
Από πότε κόβουν εν μέσω πανδημίας για μικροποσά;
Από την καταγγελία (που δεν είναι μόνη ούτε μόνο στην Κέρκυρα) προκύπτει σειρά ερωτημάτων:
· Από πότε σταμάτησε η εντολή για αποφυγή διακοπών λόγω της πανδημίας;
·
Ακόμα και αν δεν είχε εξοφληθεί το ποσό, είναι πολιτική της ΔΕΗ να
διακόπτει την παροχή για μικροποσά και, μάλιστα, στον πρώτο
καθυστερούμενο λογαριασμό;
· Από πότε η ΔΕΗ έχει αναθέσει στην
Κέρκυρα σε υπάλληλο εταιρίας security να μαζεύει τα προσωπικά δεδομένα
πελατών της (ονοματεπώνυμο, ποσά οφειλής, αριθμούς λογαριασμού, παροχής
και ΑΦΜ κλπ.) για να τα μεταφέρει εντός των γραφείων στους υπαλλήλους,
με απαγόρευση πρόσβασης του ίδιου του πελάτη; Ποιος προστατεύει τους
πελάτες της ΔΕΗ από ενδεχόμενη διαρροή των προσωπικών τους δεδομένων;
·
Γιατί, την ώρα που έχουν –με περιορισμούς στον αριθμό ατόμων εντός
κτιρίου- επιτραπεί οι συναλλαγές του κοινού με δημόσιες υπηρεσίες και
Τράπεζες, η ΔΕΗ απαγορεύει την επαφή των πελατών με τους υπαλλήλους της
και βάζει security να μαζεύουν ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα;
www.corfupress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου