Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

On line booking για… ραντεβού με υπάλληλο της ΔΕΗ και υπηρεσία chat, η νέα εικόνα της επιχείρησης - Τι είναι η αυτόματη... ψηφιακή βοηθός

 
Εξυπηρέτηση με προσωπικό ραντεβού, στο χρόνο και στο κατάστημα που αυτός επιθυμεί, χωρίς ο πελάτης της ΔΕΗ να χρειάζεται να περιμένει στην ουρά. Καθιέρωση υπηρεσίας chat η οποία παρέχει στον καταναλωτή πληροφορίες για τον λογαριασμό του, τις πάγιες εντολές, τις διαδικασίες σύνδεσης, επανασύνδεσης, τα πακέτα φυσικού αερίου, κ.ό.κ. Καταστήματα που από την
Δευτέρα θα λειτουργούν και απογευματινές ώρες στα οποία οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν και ραντεβού για την εξυπηρέτησή τους.
Είναι μερικές από τις νέες καινοτόμες υπηρεσίες που λανσάρει η ΔΕΗ και η οποία σταδιακά εισάγει πρακτικές ευρωπαϊκών παρόχων για την εξυπηρέτηση του πελατολογίου της, όπως έδειξε με τα σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού που έκανε στην διάρκεια της καραντίνας.
Στην κατεύθυνση αυτή λοιπόν κινούνται και οι δύο τελευταίες ψηφιακές υπηρεσίες που μπορεί πλέον να βρει κανείς στην ιστοσελίδα της : Το on line booking για εξυπηρέτηση σε κάποιο επιλεγμένο κατάστημα κατόπιν ραντεβού με υπάλληλο για μια γκάμα θεμάτων (π.χ. σύνδεση, καταγγελία σύμβασης, κλπ) και το ΔΕΗ Chatbot, δηλαδή η δυνατότητα μέσω μιας πλατφόρμας chat για υποβολή ερωτημάτων και παροχή πληροφοριών στους πελάτες της. Υπηρεσίες που όπως και η απογευματινή λειτουργία καταστημάτων (σσ : σε Αριστείδου και Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή σε Θεσσαλονίκη από τις 12:00 έως τις 20:00), ξεκίνησαν πιλοτικά με στόχευση στην πορεία να διευρυνθούν και να καθιερωθούν, εξυπηρετώντας δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές.
Στο θέμα που αφορά την on line κράτηση για προσωπικό ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος κάνει κλικ πάνω στην εφαρμογή “κλείσε ραντεβού on line” (https://appointment.dei.gr) που εμφανίζεται στην ενότητα "εξυπηρετηθείτε άμεσα", η οποία του δίνει την δυνατότητα να κλείσει ραντεβού, προς το παρόν, για μια από τις παρακάτω υπηρεσίες : 
  • Αλλαγή ονόματος ή χρήσης της παροχής
  • Αρχική ηλεκτροδότηση
  • Αλλαγή προμηθευτή
  • Καταγγελία σύμβασης
  • Επανηλεκτροδότηση
Πατώντας πάνω στην υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, ο πελάτης ενημερώνεται για τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχει μαζί του όταν θα πάει στο ραντεβού του.
Τα ραντεβού αφορούν προς το παρόν τρία μόνο καταστήματα, δύο στην Αθήνα (Αριστείδου, Ομόνοια) και ένα στην Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή), ωστόσο ο στόχος είναι στην πορεία αυτά να πολλαπλασιασθούν.
Από την λίστα των καταστημάτων, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί, εν συνεχεία επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα, συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και αφού επαληθεύσει τα στοιχεία του και καταχωρήσει το ραντεβού, του εμφανίζεται στην οθόνη το αποδεικτικό του, το οποίο μπορεί να προσθέσει στο ημερολόγιό του ή να το εκτυπώσει. Αυτόματα επίσης θα λάβει ενημερωτικό e-mail με τα στοιχεία του ραντεβού του.
Στο σκέλος του chat, μπορεί να μιλήσει μέσω messenger με την αυτόματη ψηφιακή βοηθό της ΔΕΗ, η οποία μπορεί να τον βοηθήσει σε μια σειρά από ζητήματα, όπως για την σύναψη ενός συμβολαίου στο φυσικό αέριο, την διαδικασία επανασύνδεσης όταν η παροχή έχει κοπεί, ποιοι δικαιούνται απαλλαγή από την πληρωμή τέλους ΕΡΤ, τι ισχύει με τις πάγιες εντολές, κλπ.

energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου