Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Ένα «κραχτό» παράδειγμα διακοπής ρεύματος στην Κομοτηνή

 
Πολλές συνεχείς διακοπές λόγω χρέους επί χρόνια και συνεχώς αυθαίρετες επανασυνδέσεις (ακόμη και από μπαροκιβώτιο) Από τα στοιχεία της ΔΕΗ προκύπτει εικόνα συστηματικής ασυνέπειας στην πληρωμή των λογαριασμών του ηλεκτρικού από πελάτες με μεγάλες ληξιπρόθεσμες οφειλές, της τάξης των χιλιάδων ευρώ, η οποία προχώρησε το τελευταίο διάστημα σε
διακοπές ηλεκτροδότησης λόγω χρεών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχείρησης, 216.000 πελάτες με οφειλές μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ και άλλοι 89.000 που χρωστούν άνω των 3.000 ευρώ ο καθένας, δεν έχουν διακανονίσει τις οφειλές τους. Οι συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών χρωστούν στη ΔΕΗ πάνω από 780 εκατ. ευρώ, και σύμφωνα με τη ΔΕΗ «θυμούνται» τις ρυθμίσεις χρεών όταν γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης ενώ πολλοί έχουν κάνει παρέμβαση στο μετρητή, και μάλιστα περισσότερες από μία φορά. Ανάμεσα στα παραδείγματα πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές, τα οποία δημοσιοποίησε η ΔΕΗ, βρίσκεται και μία περίπτωση στην Κομοτηνή. Συγκεκριμένα οικιακός πελάτης υπέβαλε στις 12/8/2016 στο Κατάστημα Κομοτηνής αίτημα διακανονισμού της οφειλής της οικίας της, ποσού 8.741 ευρώ. Ο πελάτης εμφανίζεται κομμένος και η εικόνα που παρουσιάζει είναι η εξής: - Πολλές συνεχείς διακοπές λόγω χρέους επί χρόνια - Συνεχώς αυθαίρετες επανασυνδέσεις (ακόμη και από μπαροκιβώτιο) - Μετά την διακοπή λόγω χρέους στις 11/12/14 εστάλη επανέλεγχος - Στις 2/8/16 διακόπηκε, Η πελάτισσα δεν έχει ζητήσει και υπογράψει ποτέ κανένα διακανονισμό. Η τελευταία πληρωμή έγινε 4/6/2013. Ποτέ δεν εντάχθηκε στο ΚΟΤ ή στους ευάλωτους πελάτες. Προτείναμε 30% άμεσα και 8 μηνιαίες δόσεις και να υποβάλει αίτημα ένταξης στο ΚΟΤ (ώστε να έχει ευνοϊκότερη ρύθμιση και έκπτωση).

 Πηγή: http://www.xronos.gr/detail.php?ID=104291

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου