Φιλάκι ζωής έδωσαν στα κανάλια.
Και σε πολλά site βέβαια. Αλλά, ειδικά στα κανάλια, που σχεδόν όλα είναι χρεοκοπημένα ή έτοιμα για την χρεοκοπία, αυτό το δυνατό πακέτο που έσπρωξαν μέσα στον Αύγουστο "Ελληνικό" και ΔΕΗ για την προβολή τους, αποτελεί
πραγματικά πολύ βαθειά ανάσα στα άδεια ταμεία τους.
Δεν ξέρω, ωστόσο, πόσο βοήθησε τους ίδιους τους διαφημιζόμενους.
Η πολλή διαφήμιση δεν κτύπησε καλά στο μάτι του πολίτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου