Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Η απόσυρση του προέδρου της ΓΕΝΟΠ Γ. Αδαμίδη από τη διεκδίκηση του υποψηφίου βουλευτή με το ΣΥΡΙΖΑ και το παρασκήνιο αυτής.

 

Η φράση, στη δήλωση Αδαμίδη, ότι: “…στάθηκε αδύνατον να συμβιβαστούν οι απαιτήσεις της Επιτροπή Συγκρότησης των ψηφοδελτίων του ΣΥΡΙΖΑ με τον αξιακό μου κώδικα”, σχετίζεται, όπως μαθαίνουμε, με τις επικείμενες εκλογές της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και τ’ ότι ο Γ. Αδαμίδης θα έπρεπε να συνταχθεί με το ψηφοδέλτιο της Ε.Α.Μ.Ε. του Κωνσταντίνου Μανιάτη – Φωτόπουλου, που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο ίδιος, ως γνωστόν, στηρίζεται από ένα μεγάλο μέρος της ΠΑΣΚΕ που θα έχει, υπό μορφή συνεργασίας και με άλλες προοδευτικές δυνάμεις, δικό της αυτόνομο ψηφοδέλτιο. Αυτό φαίνεται πως χρησιμοποιήθηκε από κάποιους του κόμματος – και τοπικά – για να αμφισβητηθεί η κομματική του ιδιότητα και το κατά πόσο δεοντολογικά ορθό είναι αυτό, από κάποιο πρόσωπο που προορίζεται ή διεκδικεί να είναι υποψήφιος βουλευτής του κόμματος. Εκ των πραγμάτων κι εφόσον εκτυλίχθηκαν όλα όπως αναφέρονται,  φαίνεται πως αυτή η έμμεση πίεση ανάγκασε τον Πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ να αποσύρει το ενδιαφέρον του για το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στην Π.Ε. Κοζάνης.

 

Kozan.gr: Απέσυρε το ενδιαφέρον του για συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στην Π.Ε Κοζάνης ο Γιώργος Αδαμίδης – Τι αναφέρει σε δήλωσή του

Γεγονότα που προηγήθηκαν από την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ με αναγκάζουν να αποσύρω το ενδιαφέρον μου για τη συμμετοχή μου σ’ αυτό. Οι λόγοι που με οδήγησαν σ’ αυτήν τη απόφαση έχουν να κάνουν με αρχές και πρακτικές που στοχευμένα υιοθέτησε η Επιτροπή Συγκρότησης των ψηφοδελτίων για την περίπτωσή μου. Επειδή στάθηκε αδύνατον να συμβιβαστούν οι απαιτήσεις της Επιτροπής με τον αξιακό μου κώδικα δηλώνω ότι δεν ενδιαφέρομαι να είμαι υποψήφιος βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στην ΠΕ Κοζάνης.

Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου, τους συναδέλφους μου, τους φίλους μου και τους συμπολίτες μου για την αμέριστη υποστήριξη και τη συμπαράσταση με την οποία με περιέβαλαν όλο το προηγούμενο διάστημα.

Οι αγώνες για το μέλλον του τόπου μας συνεχίζονται και θα δικαιωθούν.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου