Διευκρινίσεις σχετικά με το πρόγραμμα επιβράβευσης συνεπών οικιακών καταναλωτών ηλεκτρισμού, που εφαρμόζεται φέτος για πρώτη φορά, δίνει η ΔΕΗ.
Ειδικότερα αναφέρει πως παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες της - εναλλακτικά δίκτυα πληρωμών (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία) έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από
τους πελάτες της. Αποτέλεσμα αυτού, σημειώνει, συνεπείς πελάτες της δεν έχουν λάβει την επιστροφή του διπλάσιου του παγίου που δικαιούνται με βάση το πρόγραμμα επιβράβευσης.
Όπως τονίζει, προκειμένου να τους χορηγηθεί η επιστροφή του παγίου παρακαλούνται οι οικιακοί πελάτες με τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών έτους 2015 να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΔΕΗ, στο 11770 και στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ (www.dei.gr) συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Υπενθυμίζεται ότι στο πρόγραμμα εντάσσονται πελάτες με οικιακό τιμολόγιο που έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς έτους 2015, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, κι επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.
πηγή http://www.avgi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου