Της Αθηνάς Καλαϊτζόγλου
Τρόπους περιορισμού του ενεργειακού
κόστους αναζητούν συνεχώς οι καταναλωτές, υπό το φάσμα της οικονομικής
κρίσης, που απέκτησε ενδημικό, πλέον, χαρακτήρα. Η συμπεριφορά τους έχει
αλλάξει άρδην κι αυτό φαίνεται από την αλλαγή επιλογής καυσίμων που
θεωρούνται ακριβότερα. Όπως έχει εντοπίσει ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής
Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ), όλο και περισσότεροι στρέφονται
στην
ηλεκτρική ενέργεια, εγκαταλείποντας το πετρέλαιο και το φυσικό
αέριο, μια τάση που εκτιμάται ότι θα συνεχισθεί στο μέλλον. Όμως, οι
καταναλωτές δεν αρκούνται μόνον σε αυτό. Αναζητούν και φθηνότερη χρήση
της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να μειωθούν οι λογαριασμοί που
καταβάλουν. Αποτέλεσμα, να επιδιώκουν να αλλάξουν τις ηλεκτρικές
εγκαταστάσεις τους από μονοφασικό ρεύμα, σε τριφασικό, που θα τους
επιτρέπει να έχουν μικρότερες χρεώσεις στον λογαριασμό τους.
Εξαντλήθηκαν οι μετρητές νυχτερινού ρεύματος, με τη ζήτηση να εξακολουθεί να είναι αμείωτη
Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι η ζήτηση
για μετρητές νυχτερινού ρεύματος, που έχει λιγότερο κόστος,
χαρακτηρίζεται από τον Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής
Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) «τεράστια». Με την έναρξη υποδοχής
αιτήσεων τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης του Διαχειριστή της Διανομής (11500 - αστική χρέωση), μόνον στην περιοχή της Αθήνας, από 50 αιτήσεις που καταγράφονταν την εβδομάδα, τώρα έχουν εκτιναχθεί σε 50 την ημέρα.
Ωστόσο, έχουν καταγραφεί παράπονα
χρηστών, που έχουν υποβάλει αίτηση εδώ και 4-5 μήνες, χωρίς, όμως, να
μπορούν να εξυπηρετηθούν από το ΔΕΔΔΗΕ, ενώ έχουν υποβάλει όλα τα
απαραίτητα δικαιολογητικά, καταβάλλοντας και το ανάλογο παράβολο.
Διαβεβαίωση του ΔΕΔΔΗΕ για άμεση επίλυση του προβλήματος, στις επόμενες εβδομάδες
Ο ΔΕΔΔΗΕ, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα
του liberal.gr, παραδέχεται ότι υπάρχει έλλειψη μετρητών τριφασικού
ρεύματος, την οποία, ωστόσο, αποδίδει στην αυξημένη ζήτηση των χρηστών.
Σπεύδει δε να διαβεβαιώσει ότι τα προβλήματα εξυπηρέτησης θα λυθούν πολύ
σύντομα, καθώς η αρμόδια Διεύθυνση Χρηστών έχει προχωρήσει σε νέες
παραγγελίες του αναγκαίου εξοπλισμού, για να καλύψει την αυξημένη
ζήτηση. Ωστόσο, δεν δίδονται στοιχεία για τον αριθμό των μετρητών που θα
προμηθευθεί ο Διαχειριστής, ούτε εάν ανταποκρίνονται στις συσσωρευμένες
αιτήσεις χρηστών. Αναφέρεται μόνον ότι στις επόμενες εβδομάδες το
πρόβλημα θα έχει επιλυθεί, με την ικανοποίηση, σταδιακά, των αιτήσεων
που έχουν υποβληθεί, ορισμένες, μάλιστα, των οποίων είναι σε αναμονή από
τον περασμένο Οκτώβριο.
Πάντως, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει
το liberal.gr, καταναλωτές με αιτήσεις που χρονοτριβούν ανέφεραν
δυσκολία συνεννόησης με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ. Επ’ αυτού, ο
Διαχειριστής απαντά ότι δεν έχει λάβει κανένα παράπονο μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας που διαθέτει στο site του
και ότι έχει δώσει μεγάλο βάρος στην εκπαίδευση των υπαλλήλων του που
εξυπηρετούν τηλεφωνικά τους χρήστες από το 11500, ώστε να παρέχουν όσο
το δυνατόν πιο ποιοτική εξυπηρέτηση. Δηλώνει, τέλος, ότι η εξυπηρέτηση
των χρηστών, όταν δεν υπάρχει αναπάντεχα μεγάλη ζήτηση, γίνεται εντός
των χρονικών ορίων που προβλέπουν οι υπηρεσίες του.
Πηγή http://www.liberal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου