Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΔΟΠ/ΔΕΗ: Είναι πολιτική της κυβέρνησης η συρρίκνωση της επιχείρησης;

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΔΟΠ-ΔΕΗ

Τη σφοδρή αντίδρασή της "λουκέτα σε μία σειρά καταστημάτων της εμπορίας" εκφράζει με ανακοίνωσή της η ΕΔΟΠ-ΔΕΗ. Παράλληλα διερωτάται αν "είναι πολιτική της κυβέρνησης η συρρίκνωση της επιχείρησης".
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Δυστυχώς για τη ΔΕΗ, αν και έχουμε νέα κυβέρνηση και νέα Διοίκηση συνεχίζεται η ίδια προηγούμενη καταστροφική πολιτική η οποία εξακολουθεί να βάζει λουκέτα σε μία σειρά καταστημάτων της εμπορίας. 
Έτσι, λοιπόν, ανακοινώθηκε το κλείσιμο των καταστημάτων στο Ξυλόκαστρο, στο Κιάτο, στην Αμαλιάδα, στην Σαλαμίνα, στη Νέα Μάκρη και στην Ιεράπετρα. Πρόκειται συνολικά για 170.000 πελάτες οι οποίοι πλέον δε θα έχουν εξυπηρέτηση ή καλύτερα θα δοθούν βορά στους ανταγωνιστές, όπου εκεί προφανώς μπορεί να αναβιώσει το παλιό κοινοπρακτικό σχήμα  DAMCO ENERGY-ΔΕΗ
Επί της ουσίας όλος ο σχεδιασμός είναι ίδιος με αυτόν που εφάρμοσαν και οι προηγούμενες διοικήσεις. Θέλουν να διαλύσουν την εμπορία, γι’αυτό μετέθεσαν κόσμο από τα καταστήματα στον κλάδο, αποψιλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την πρώτη γραμμή. Προειδοποιήσαμε και τότε ότι ο κλάδος στην περιφέρεια είναι αδύνατο να λειτουργήσει με αυτή την δύναμη του προσωπικού, εκτός και αδειάσουν από προσωπικό τα καταστήματα!!! Δυστυχώς, δικαιωθήκαμε!!! 
Πρόκειται για στελέχη τα οποία θέτουν σε επισφαλή θέση την βιωσιμότητα της επιχείρησης και σε ότι αφορά την ΕΔΟΠ αυτό δεν θα το επιτρέψουμε, αφού καταδεικνύεται προδήλως η πρόθεση με συγκεκριμένο στόχο.  Άλλωστε δεν έγινε καμιά προσπάθεια για νέες προσλήψεις, αλλά και οι λίγες που έκαναν αφορούσαν μόνο επιστημονικό προσωπικό το οποίο δυστυχώς δεν απασχολείται στην πρώτη γραμμή. Παρά τις εκκλήσεις μας για προσλήψεις ανάλογου ποσοστού Αποφοίτων Λυκείου ή ΤΕΙ έπεσε στο κενό.       
Συνακόλουθα τίθενται τα εξής ερωτήματα. 
Γιατί δεν έγινε συγχώνευση των καταστημάτων Ξυλοκάστρου-Κιάτου προκειμένου να προκύψει ένα νέο κατάστημα το οποίο θα εξυπηρετούσε  45 χιλιάδες καταναλωτές της εκεί ευρύτερης περιοχής; 
Μετά το κλείσιμο της Αμαλιάδας λαμβάνοντας υπόψη ότι το ταμείο στον Πύργο, μετά  τη ληστεία που έγινε πριν έξι χρόνια, εξακολουθεί να παραμένει κλειστό…
Άραγε από πού θα γίνονται οι εισπράξεις από τα Λεχαινά; Κατά τα λοιπά μας ενδιαφέρει η ρευστότητα και οι εισπράξεις της επιχείρησης.
Οι καταναλωτές στην Σαλαμίνα - πρόκειται για 40 χιλιάδες - πως θα εξυπηρετηθούν; Θα έρθουν προφανώς κολυμπώντας στον Πειραιά ή θα αναγκαστούν να εξυπηρετηθούν από τον ανταγωνιστή!!! Δηλαδή ο ανταγωνιστής στήνει δίκτυο εξυπηρέτησης και τα στελέχη της ΔΕΗ το καταργούν. ΕΥΓΕ!!!
Το κατάστημα της Νέας Μάκρης με περίπου 40 χιλιάδες πελάτες και με μεγάλη απόσταση από το Κορωπί, που τους στέλνει τώρα η Ιεραρχία της Εμπορίας να εξυπηρετηθούν; Μάλλον στον ανταγωνιστή. 
Η Ιεράπετρα με μεγάλο πληθυσμό Αγροτικής κατανάλωσης ρεύματος θα οδηγούνται στον Άγιο Νικόλαο διανύοντας μια απόσταση 35 χιλιομέτρων για να εξυπηρετηθούν;  
Τέλος το προσωπικό όχι μόνο δεν το έλαβαν υπόψη τους αλλά τους αναγκάζουν σε μία τέτοια οικονομική κρίση κάποιοι να μετακομίσουν σε άλλη πόλη, αδιαφορώντας για τα οικογενειακά προβλήματα που προκύπτουν.
Δηλώνουμε ότι δεν θα τους αφήσουμε και θα προβούμε με κάθε τρόπο, με κάθε μέσο προκειμένου να σταματήσουμε την διάλυση της επιχείρησης. Δεν έχετε αυτό το δικαίωμα και γνωρίζετε καλά ότι οι πράξεις σας είναι παραβατικές. 
Τέλος μετά την άκαρπη συνάντηση με τον ΓΔ/Εμπορίας, καλούμε τον Πρόεδρο της ΔΕΗ και το Υπουργείο να σταματήσουν κάθε αυθαίρετη πράξη που απεργάζονται τα στελέχη Εμπορίας. Εκτός και εάν συμφωνούν με τα οριστικά λουκέτα των καταστημάτων. Δηλαδή, είναι πολιτική της κυβέρνησης η συρρίκνωση της επιχείρησης ή της Διοίκησης της ΔΕΗ; 
Γραφείο Τύπου
ΕΔΟΠ-ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου