Λευκός καπνός βγήκε στις Βρυξέλλες κατά τις διαπραγματεύσεις μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των θεσμών για την αποεπένδυση του 40% του λιγνιτικού δυναμικού της ΔΕΗ.
Θυμίζουμε ότι τετραμελής αντιπροσωπεία στελεχών του
υπουργείου ενέργειας υπό το γενικό γραμματέα Μιχάλη Βεροιόπουλο μετέβη στις Βρυξέλλες αυτή την εβδομάδα προκειμένου να συμμετάσχει σε διάσκεψη με την Επιτροπή Ανταγωνισμού για το επίμαχο αυτό θέμα.
Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΝ, κυβέρνηση και DG Comp κατέληξαν σε οριστική συμφωνία που τη Δευτέρα θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους των δανειστών και περιλαμβάνει τη λίστα με τις τέσσερις λιγιτικές μονάδες της ΔΕΗ, δηλαδή τη Μελιτη-1, την αδεια για τη Μελίτη-2 συν τις δύο μονάδες του σταθμού της Μεγαλόπολης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν είναι σαφές τι ανταπόκριση είχαν τα υπόλοιπα ελληνικά αιτήματα, δηλαδή να αυξηθούν οι ώρες λειτουργίας από 17.500 σε 32.000 για τους παλαιούς σταθμους του Αμύνταιου και της Καρδιάς, καθώς και να επανεξεταστούν οι δημοπρασίες ΝΟΜΕ ως αποτέλεσμα της συμφωνίας για λήψη διαρθρωτικών μέτρων, δηλαδή για πώληση μονάδων, κάτι που ούτως η άλλως προβλέπει το μνημόνιο. Επίσης, στην ελληνική πρόταση συμπεριλαμβάνεται και η χορήγηση της δυνατότητας στη ΔΕH είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή να αναβαθμίσει τον ΑΗΣ Αμυνταίου μετά το τέλος των 32.000 ωρών λειτουργίας και να μείνει έτσι στο λιγνιτικό δυναμικό της δημόσιας επιχείρησης.
Λευκός καπνός βγήκε στις Βρυξέλλες κατά τις διαπραγματεύσεις μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των θεσμών για την αποεπένδυση του 40% του λιγνιτικού δυναμικού της ΔΕΗ.
Θυμίζουμε ότι τετραμελής αντιπροσωπεία στελεχών του υπουργείου ενέργειας υπό το γενικό γραμματέα Μιχάλη Βεροιόπουλο μετέβη στις Βρυξέλλες αυτή την εβδομάδα προκειμένου να συμμετάσχει σε διάσκεψη με την Επιτροπή Ανταγωνισμού για το επίμαχο αυτό θέμα.
Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΝ, κυβέρνηση και DG Comp κατέληξαν σε οριστική συμφωνία που τη Δευτέρα θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους των δανειστών και περιλαμβάνει τη λίστα με τις τέσσερις λιγιτικές μονάδες της ΔΕΗ, δηλαδή τη Μελιτη-1, την αδεια για τη Μελίτη-2 συν τις δύο μονάδες του σταθμού της Μεγαλόπολης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν είναι σαφές τι ανταπόκριση είχαν τα υπόλοιπα ελληνικά αιτήματα, δηλαδή να αυξηθούν οι ώρες λειτουργίας από 17.500 σε 32.000 για τους παλαιούς σταθμους του Αμύνταιου και της Καρδιάς, καθώς και να επανεξεταστούν οι δημοπρασίες ΝΟΜΕ ως αποτέλεσμα της συμφωνίας για λήψη διαρθρωτικών μέτρων, δηλαδή για πώληση μονάδων, κάτι που ούτως η άλλως προβλέπει το μνημόνιο. Επίσης, στην ελληνική πρόταση συμπεριλαμβάνεται και η χορήγηση της δυνατότητας στη ΔΕH είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή να αναβαθμίσει τον ΑΗΣ Αμυνταίου μετά το τέλος των 32.000 ωρών λειτουργίας και να μείνει έτσι στο λιγνιτικό δυναμικό της δημόσιας επιχείρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου