Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

ΔΕΗ: Στην Qualco ανατέθηκε η είσπραξη 12 εκατ. ευρώ ληξιπρόθεσμων οφειλών

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΕΗ 
Η ΔΕΗ σημειώνει ότι η βελτίωση της εισπραξιμότητας, η ανάλυση της πελατείας, η εφαρμογή προτάσεων, λύσεων και η διαπραγμάτευση θα γίνει σε κάθε μία από τις κατηγορίες των πελατών ξεχωριστά
Την ανάθεση του έργου «παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών υποστήριξης για την αποτελεσματική διαχείριση
του πελατολογίου» (αφορά την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών) στην εταιρεία Qualco ανακοίνωσε επίσημα η ΔΕΗ, τονίζοντας ότι αποβλέπει σε αναβάθμιση των σχέσεων της με τους πελάτες, αύξηση της εισπραξιμότητας και απόκτηση τεχνογνωσίας για τη συνέχεια του έργου και τη μετεξέλιξή της «σε μία μοντέρνα εταιρεία κοντά στο τελικό καταναλωτή με ουσιαστική επικοινωνία με τον κάθε πελάτη».
Ο προϋπολογισμός της προκήρυξης είναι 12 εκατ. ευρώ και προβλέπεται ότι η αμοιβή του αναδόχου θα καθορίζεται ως ποσοστό επί των εισπράξιμων οφειλών. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι μέχρι την εξόφληση των διακανονισμών που θα συναφθούν. Υπεργολάβοι του έργου είναι: οι IBM Hellas A.E, Deutsche Bank London Branch, Estia Business Group, Deloitte Business Solutions A.E., KPMG, Qualco UK Ltd., ΚΑΠΑ Research Α.Ε., και Νικόλαος Α. Ανδρικόπουλος και Συνεργάτες Δικηγορική Εταιρεία και η Finacity Corporation.
Ο σύμβουλος καλείται να εκπονήσει αναλυτικό πλάνο υλοποίησης υπηρεσιών, να αναπτύξει στρατηγική διαχείρισης οφειλών και να καθορίσει συστηματικές δράσεις διαχείρισής τους, να μελετήσει την εξέταση δυνατότητας χρηματοδότησης, να σχεδιάσει πλαίσιο υλοποίησής του και να αναλάβει τη διαχείριση επιλεγμένου τμήματος πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Η ΔΕΗ σημειώνει ότι η βελτίωση της εισπραξιμότητας, η ανάλυση της πελατείας, η εφαρμογή προτάσεων, λύσεων και η διαπραγμάτευση θα γίνει σε κάθε μία από τις κατηγορίες των πελατών ξεχωριστά, καθώς και ότι η κατηγοριοποίηση των πελατών θα ανέρχεται σε πολλές δεκάδες δίνοντας ευχέρεια εφαρμογής εξατομικευμένων λύσεων.
Το προφίλ της Qualco, όπως ανακοινώθηκε από τη ΔΕΗ, έχει ως εξής:
Είναι αμιγώς ελληνική εταιρία ιδρύθηκε το 1998 και σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 70 πελάτες σε περισσότερες από 15 χώρες, με παρουσία στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Κύπρο και τη Βραζιλία. Η Qualco παρέχει εξειδικευμένες λύσεις για τη διαχείριση χαρτοφυλακίων ληξιπρόθεσμων οφειλών χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες που η ίδια έχει αναπτύξει, όπως το λογισμικό διαχείρισης οφειλών QCollections, το σύστημα QLoans, και τη μηχανή ανάλυσης δεδομένων και πρόβλεψης (data-driven predictive analytics) D3E. Σε καθημερινή βάση, πάνω από 170 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμων οφειλών στην Ευρώπη υποβάλλονται σε επεξεργασία στα συστήματα της Qualco, περιλαμβανομένων 100 δισ. ευρώ συστημικών τραπεζών στην Ελλάδα.
Παράλληλα, η εταιρία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης χαρτοφυλακίων έχοντας αναπτύξει ισχυρή ομάδα στελεχών με μακρόχρονη εμπειρία στη διαχείριση χαρτοφυλακίων ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων και περιουσίας του χρηματοοικονομικού τομέα. Η Qualco έχει ενεργό ρόλο στη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων των 16 τραπεζών υπό ειδική εκκαθάριση, ύψους περίπου 9 δισ. ευρώ, ως ένας από τους τρεις εταίρους της PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε., στην οποία η Τράπεζα της Ελλάδος έχει αναθέσει το ιδιαίτερα δύσκολο αυτό έργο.
Στο εξωτερικό, το πελατολόγιο της Qualco περιλαμβάνει διεθνείς τράπεζες (KBC), επενδυτικούς οίκους και εταιρίες του κλάδου διαχείρισης απαιτήσεων (Hoist, NACC, Resolv, Cabot, IntelServ), αλλά και εταιρίες του κλάδου ενέργειας, όπως οι First Utility, Scottish Power και Extra Energy, και τηλεπικοινωνιών (Tesco Mobile).

http://www.avgi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου