Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Πληρώνουν στα ΕΛΤΑ αλλά τα χρήματα δεν φτάνουν ποτέ στην ΔΕΗ..

Απίστευτο κι όμως ελληνικό! Καταναλωτές εξοφλούν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ στα ΕΛΤΑ, όμως τα χρήματα δεν φτάνουν ποτέ στην ΔΕΗ, με αποτέλεσμα αυτή να τους διπλοχρεώνει αλλά και να τους απειλεί με διακοπή ρεύματος!!! Σύμφωνα με τις καταγγελίες καταναλωτών, ποσά λογαριασμών ρεύματος που έχουν πληρωθεί εμπρόθεσμα μέσω του δικτύου των ΕΛ.ΤΑ. μεταφέρονται στον επόμενο λογαριασμό ως ανεξόφλητα. Η
εγγραφή της οφειλής ως καθυστερούμενης συνεπάγεται την απώλεια της έκπτωσης που απολαμβάνουν οι συνεπείς στις πληρωμές τους πελάτες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις εκδίδεται από το οικείο υποκατάστημα της Δ.Ε.Η. γραμμάτιο είσπραξης με το οποίο ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει μόνο το ποσό του τρέχοντος λογαριασμού, αφαιρουμένου δηλαδή του ποσού του αμέσως προηγούμενου λογαριασμού που σύμφωνα με την απόδειξης είσπραξης από τα ΕΛ.ΤΑ. είχε καταβληθεί εμπρόθεσμα.
Στο εν λόγω γραμμάτιο με αιτιολογία «είσπραξη έναντι τιμολογίου» δεν αναγνωρίζεται, ωστόσο, η εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού παρά την έγκαιρη πληρωμή του μέσω ΕΛ.ΤΑ., καθώς αναγράφεται ότι «μερική ή εκπρόθεσμη εξόφληση λογαριασμών: α. δεν αποκλείει την επιβάρυνση με τόκους ή και β. δεν αναστέλλει τη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω οφειλής».

Αν και στελέχη υποκαταστημάτων της Δ.Ε.Η. αναφέρουν ότι η Επιχείρηση έχει ζητήσει από τους πελάτες της να μη χρησιμοποιούν τα σημεία είσπραξης των ΕΛ.ΤΑ. και έχει ενημερώσει τα τελευταία να μην πραγματοποιούν συναλλαγές για λογαριασμό της, έχει αναφερθεί από πελάτες της Δ.Ε.Η. ότι τοπικά υποκαταστήματα της Επιχείρησης ενίοτε αποδέχονται πληρωμές λογαριασμών μέσω του δικτύου των ΕΛ.ΤΑ..
Η μη καταχώρηση από το σύστημα πληρωμών της Δ.Ε.Η. της εμπρόθεσμης εξόφλησης λογαριασμών μέσω των υποκαταστημάτων των ΕΛ.ΤΑ. και η συνακόλουθη απώλεια της έκπτωσης επιφέρει ταλαιπωρία στους καταναλωτές, ενδεχόμενη διακοπή ηλεκτροδότησης χωρίς ευθύνη τους και οικονομική επιβάρυνση των συνεπών πελατών.
Το θέμα αναδεικνύει με ερώτησή του προς τους Υπουργούς Οικονομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, ο βουλευτής Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας.
Ο κ. Γιόγιακας ζητά να γίνουν γνωστές οι ενέργειες που έχουν αναληφθεί για να αντιμετωπιστούν ζητήματα που προκαλούνται στους καταναλωτές από τη μη καταχώρηση στο σύστημα πληρωμών της εμπρόθεσμων πληρωμών λογαριασμών μέσω των ΕΛ.ΤΑ. καθώς και οι ενέργειες για την οριστική τακτοποίηση της απόδοσης από τα ΕΛ.ΤΑ. των εισπραχθέντων λογαριασμών ρεύματος πελατών της Δ.Ε.Η..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου