Όσοι επιλέξουν τον μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό λαμβάνουν τρεις διαδοχικούς «έναντι» και έναν «εκκαθαριστικό» στο τέλος του τετραμήνου
Σε περίπου 800.000 ανέρχονται σήμερα οι πελάτες της ΔΕΗ που είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία του
ηλεκτρονικού λογαριασμού της εταιρείας (e-bill).
Στόχος για τη φετινή χρονιά είναι ο αριθμός αυτός να υπερδιπλασιαστεί, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τις πληρωμές τους.
Υπενθυμίζεται πως ένα από τα πλεονεκτήματα του e-bill είναι η δυνατότητα επιλογής και του μηνιαίου λογαριασμού, που θα λαμβάνεται κάθε μήνα μόνο ηλεκτρονικά, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εκτύπωσής του από τον καταναλωτή.
Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί τους καταναλωτές με πιο «ισορροπημένες» μηνιαίες καταβολές, καθώς θα μπορούν να επιμερίζουν τις πληρωμές των «έναντι» - πιο υψηλών - διμηνιαίων λογαριασμών, ενώ ο συνδυασμός με την ηλεκτρονική πληρωμή καθιστά πιο σύντομη και απλή την όλη διαδικασία.
Οι πληρωμές θα κατανέμονται σε μηνιαία βάση, ενώ στο τέλος του τετραμήνου, ήτοι τον τέταρτο μήνα από την έναρξη λήψης ηλεκτρονικών μηνιαίων λογαριασμών θα περιλαμβάνεται η εκκαθάριση σε επίπεδο τετραμήνου.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές που θα επιλέξουν τον μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό θα λαμβάνουν τρεις διαδοχικούς λογαριασμούς «έναντι» και έναν «εκκαθαριστικό» λογαριασμό κάθε τέσσερις μήνες, κάτι δηλαδή που ισχύει και στους έντυπους λογαριασμούς.
Παράλληλα, η ΔΕΗ επιδιώκει την επέκταση της χρήσης της επιλογής αυτής, καθώς και για την ίδια την επιχείρηση θα υπάρξει εξοικονόμηση σε σχέση με τα κόστη των έντυπων λογαριασμών.
Απλή η διαδικασία εγγραφής
Η διαδικασία για την ένταξη των καταναλωτών στη νέα δυνατότητα είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς γίνεται μέσω σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΔΕΗ.
Οι ενδιαφερόμενοι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr επιλέγουν την ενότητα e-bill και ανάλογα με την κατηγορία πελατών στην οποία ανήκουν (φυσικό πρόσωπο/ιδιώτης, νομικό πρόσωπο/εταιρεία, πολλαπλού) συμπληρώνουν την αντίστοιχη ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής.
Για την εγγραφή στο e-bill είναι απαραίτητος ο Κωδικός Εταίρου που αναγράφεται στον έντυπο λογαριασμό (στην πρώτη σελίδα), καθώς και τα προσωπικά στοιχεία του χρήστη, περιλαμβανομένων του ΑΦΜ και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, το κινητό τηλέφωνο και η ηλεκτρονική διεύθυνση, για τη λήψη e-mail και sms αντίστοιχα, η αναγραφή ονόματος χρήστη (username) καθώς και η εισαγωγή κωδικού πρόσβασης.
Με τη σωστή συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής αποστέλλονται αυτόματα με sms ο κωδικός ενεργοποίησης καθώς και e-mail ενεργοποίησης και, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες που δίνονται, οι ενδιαφερόμενοι αποκτούν άμεσα πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία e-bill έχει αναβαθμιστεί από το περασμένο καλοκαίρι, προκειμένου οι νέοι χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση με ασφάλεια στους λογαριασμούς ρεύματος όλων των ακινήτων για τα οποία οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά τους.
Για τους παλιότερους χρήστες (προ της 16ης Ιουνίου 2017) χρειάζεται ανανέωση της εγγραφής, ώστε να επωφεληθούν από την αναβαθμισμένη υπηρεσία που περιλαμβάνει και τον μηνιαίο λογαριασμό.
www.worldenergynews.gr
ηλεκτρονικού λογαριασμού της εταιρείας (e-bill).
Στόχος για τη φετινή χρονιά είναι ο αριθμός αυτός να υπερδιπλασιαστεί, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τις πληρωμές τους.
Υπενθυμίζεται πως ένα από τα πλεονεκτήματα του e-bill είναι η δυνατότητα επιλογής και του μηνιαίου λογαριασμού, που θα λαμβάνεται κάθε μήνα μόνο ηλεκτρονικά, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εκτύπωσής του από τον καταναλωτή.
Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί τους καταναλωτές με πιο «ισορροπημένες» μηνιαίες καταβολές, καθώς θα μπορούν να επιμερίζουν τις πληρωμές των «έναντι» - πιο υψηλών - διμηνιαίων λογαριασμών, ενώ ο συνδυασμός με την ηλεκτρονική πληρωμή καθιστά πιο σύντομη και απλή την όλη διαδικασία.
Οι πληρωμές θα κατανέμονται σε μηνιαία βάση, ενώ στο τέλος του τετραμήνου, ήτοι τον τέταρτο μήνα από την έναρξη λήψης ηλεκτρονικών μηνιαίων λογαριασμών θα περιλαμβάνεται η εκκαθάριση σε επίπεδο τετραμήνου.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές που θα επιλέξουν τον μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό θα λαμβάνουν τρεις διαδοχικούς λογαριασμούς «έναντι» και έναν «εκκαθαριστικό» λογαριασμό κάθε τέσσερις μήνες, κάτι δηλαδή που ισχύει και στους έντυπους λογαριασμούς.
Παράλληλα, η ΔΕΗ επιδιώκει την επέκταση της χρήσης της επιλογής αυτής, καθώς και για την ίδια την επιχείρηση θα υπάρξει εξοικονόμηση σε σχέση με τα κόστη των έντυπων λογαριασμών.
Απλή η διαδικασία εγγραφής
Η διαδικασία για την ένταξη των καταναλωτών στη νέα δυνατότητα είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς γίνεται μέσω σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΔΕΗ.
Οι ενδιαφερόμενοι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr επιλέγουν την ενότητα e-bill και ανάλογα με την κατηγορία πελατών στην οποία ανήκουν (φυσικό πρόσωπο/ιδιώτης, νομικό πρόσωπο/εταιρεία, πολλαπλού) συμπληρώνουν την αντίστοιχη ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής.
Για την εγγραφή στο e-bill είναι απαραίτητος ο Κωδικός Εταίρου που αναγράφεται στον έντυπο λογαριασμό (στην πρώτη σελίδα), καθώς και τα προσωπικά στοιχεία του χρήστη, περιλαμβανομένων του ΑΦΜ και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, το κινητό τηλέφωνο και η ηλεκτρονική διεύθυνση, για τη λήψη e-mail και sms αντίστοιχα, η αναγραφή ονόματος χρήστη (username) καθώς και η εισαγωγή κωδικού πρόσβασης.
Με τη σωστή συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής αποστέλλονται αυτόματα με sms ο κωδικός ενεργοποίησης καθώς και e-mail ενεργοποίησης και, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες που δίνονται, οι ενδιαφερόμενοι αποκτούν άμεσα πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία e-bill έχει αναβαθμιστεί από το περασμένο καλοκαίρι, προκειμένου οι νέοι χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση με ασφάλεια στους λογαριασμούς ρεύματος όλων των ακινήτων για τα οποία οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά τους.
Για τους παλιότερους χρήστες (προ της 16ης Ιουνίου 2017) χρειάζεται ανανέωση της εγγραφής, ώστε να επωφεληθούν από την αναβαθμισμένη υπηρεσία που περιλαμβάνει και τον μηνιαίο λογαριασμό.
www.worldenergynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου