Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση: "το τελευταίο χρονικό διάστημα και μετά την συγχώνευση των ταμείων και την ίδρυση του ΕΦΚΑ, χιλιάδες έμμεσα ασφαλισμένοι του ομίλου ΔΕΗ ( ΚΑΠ-ΔΕΗ), είτε των εν’ ενεργεία είτε των συνταξιούχων, βρίσκονται ανασφάλιστοι λόγο της ασυμβατότητας των Μηχανογραφικών συστημάτων και την μη ύπαρξη αριθμού μητρώου των έμμεσα ασφαλισμένων.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στην απαίτηση για επικαιροποιήση στοιχείων και απογραφή των έμμεσα
ασφαλισμένων μας, όπου με την υπ΄ αριθμ.: 564316/11.4.2017
Δυστυχώς όμως, ένας και μόνο Υπάλληλος σήμερα καλείται να ενημερώσει το σύστημα, τις δεκάδες χιλιάδες των αιτήσεων που μέχρι στιγμής έχουν αποσταλεί.
Με τους ρυθμούς που πραγματοποιείτε η ενημέρωση των «Ανασφάλιστων» -ασφαλισμένων στο σύστημα, θα χρειαστούν πολλούς μήνες για να αποκατασταθεί το πρόβλημα, με αποτέλεσμα εάν απαιτηθεί στους ασφαλισμένους να πραγματοποιήσουν Ιατρικές Επισκέψεις, Ιατρικές Εξετάσεις, κ.α., να είναι αναγκασμένοι είτε να τις πληρώσουν είτε να μεταβαίνουν στην Αθήνα για να πιέσουν την επίλυση του προβλήματος.
Σαν Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ καλούμε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείο μας, στην άμεση παρέμβαση προς τους αρμοδίους ώστε να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα, είτε με την επάνδρωση του συγκεκριμένου τμήματος με προσωπικό, είτε με την εντολή από πλευράς του Υπουργείου προς τον ΕΦΚΑ, για την δυνατότητα απογραφής των ασφαλισμένων μας, στις κατ’ τόπους υπηρεσίες του ανά την Ελλάδα.
Αυτό θα ομαλοποιήσει την σημερινή κατάσταση στην συνταγογράφηση ή τυχόν νοσηλεία των ασφαλισμένων μας".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου