Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Περνάει βέρες με το ΣΥΡΙΖΑ ο Αδαμίδης – Δηλώνει παρών και για τα ψηφοδέλτια - Πικρία και αιχμές κατά του ΚΙΝΑΛ


Ένα βήμα πριν την οριστικοποίηση της μετακίνησής του στο ΣΥΡΙΖΑ και τη συμμετοχή του στα ψηφοδέλτιά του στις επικείμενες εκλογές είναι ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ Γ. Αδαμίδης, όπως φαίνεται από τα όσα δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι Westchannel.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Γ. Αδαμίδης, απαντώντας σε ερώτηση για το πώς θα αποκρινόταν σε πρόταση να είναι
υποψήφιος στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ, «στο κάλεσμα του Αλέξη Τσίπρα για την μεγάλη δημοκρατική παράταξη εγώ έχω δηλώσει παρών».
Το «φλερτ» που προϋπήρχε φαίνεται να καταλήγει σε γάμο ή, έστω, σε αρραβώνα, με τους πιο υποψιασμένους να έχουν εντοπίσει ήδη από καιρό κινήσεις που προμήνυαν την  εξέλιξη αυτή. 
Άλλωστε, δεν έχει περάσει παρά λίγος μόλις καιρός από όταν είχε παρευρεθεί σε κομματική σύσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ στην πόλη της Κοζάνης.
Βολές κατά Γεννηματά και ΚΙΝΑΛ
Στην συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε στην πολιτική του ταυτότητα και την ένταξή του στις γραμμές του ΠΑΣΟΚ από το 1977, παρόλα αυτά δεν έκρυψε την πικρία του για την στάση του ΠΑΣΟΚ καθώς όπως ανέφερε «μου έχουν δείξει την πόρτα της εξόδου με τον πλέον άσχημο τρόπο, για εμένα και την ιστορία μου σε αυτό τον πολιτικό χώρο».
Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι παρά τις προσπάθειές του, αλλά και το ρόλο του ως προέδρου της ΓΕΝΟΠ, ποτέ δεν κλήθηκε από την ηγετική ομάδα του ΚΙΝΑΛ σε συζήτηση για τις εξελίξεις στη ΔΕΗ.
Ο κ. Αδαμίδης αναφέρθηκε στην περίοδο μετά από την εκλογή προέδρου ΚΙΝΑΛ, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «φάνηκαν πράγματα,  ότι δεν θέλουν να αλλάξουν απολύτως  τίποτα, προσπάθησαν με τον χειρότερο κατά την άποψη μου τρόπο να με θέσουν στο περιθώριο για τη θέση μου στα ενεργειακά».
Τόνισε, μάλιστα, ότι την ίδια στιγμή που «δίναμε μάχη ώστε να αποτρέψουμε  από την σημερινή κυβέρνηση  το ξεπούλημα των λιγνιτικών μονάδων,  ο πολιτικός φορέας τον οποίο υπηρετούσα έκανε συναντήσεις με την θέση που έχει καταδικαστεί, αυτής της μικρής ΔΕΗ», πράγμα το οποίο χαρακτήρισε ως casus belli.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από τη συνέντευξη του Γ. Αδαμίδη στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» του Westchannel με τη δημοσιογράφο Κ. Πουλασιχίδου, εδώ.

Γιάννα Παπαδημητρίου
energypress.gr

1 σχόλιο: