Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Στοχευμένες έρευνες αγοράς για την ανταπόκριση των πελατών στο μετασχηματισμό της ετοιμάζει η ΔΕΗ

 
Σε συστηματικές, εκτενείς και στοχευμένες έρευνες αγοράς για να ανιχνεύσει την ανταπόκριση των πελατών στις προσπάθειες μετασχηματισμού και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών σχεδιάζει να προχωρήσει η ΔΕΗ το επόμενο διάστημα.
Για το σκοπό αυτό, η ΔΕΗ προτίθεται να συνάψει σύμβαση με
εταιρία ερευνών, με τη συνεργασία της οποίας θα προβεί σε μια σειρά ερευνών αγοράς. 
Οι έρευνες θα διεξάγονται και θα επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσα από τις οποίες η ΔΕΗ επιθυμεί να διαγνώσει την ανταπόκριση των πελατών στους στόχους που θέτει.
Έτσι, μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες ποιοτικές ή ποσοτικές έρευνες επικεντρωμένες στην ανάγκη που η ΔΕΗ επιζητά να καλυφθεί από κάθε μια από αυτές και τους στόχους της, με δεδομένη την κατάσταση την εκάστοτε περίοδο, η ΔΕΗ θα έχει τη δυνατότητα να εξετάζει το πώς προσλαμβάνονται από την εκάστοτε στοχευμένη πελατειακή βάση οι στρατηγικές αποφάσεις που προτίθεται να λάβει και να υλοποιήσει το προσεχές διάστημα, τόσο σε εταιρικό, όσο και σε εμπορικό επίπεδο.
Η ανατροφοδότηση αυτή εκτιμάται ότι θα βοηθήσει τη ΔΕΗ να σχεδιάσει τις απαιτούμενες διορθωτικές κινήσεις στις οποίες θα πρέπει να προβεί.
Με το ρυθμό των επικείμενων αλλαγών τόσο στην εταιρική εικόνα, όσο και στις υπηρεσίες που προσφέρει η ΔΕΗ να θεωρείται δεδομένο ότι θα είναι έντονος το αμέσως επόμενο διάστημα - και ιδίως αφότου τα πράγματα επιστρέψουν σε μια σχετική κανονικότητα μετά την πολυπόθητη ανάσχεση της επιδημίας – η ΔΕΗ σχεδιάζει να αξιοποιήσει το εργαλείο των εκτενών και συχνών ερευνών αγοράς για τον επόμενο 1,5 χρόνο.
Μετά από το διάστημα αυτό, η διοίκηση της ΔΕΗ ευελπιστεί ότι θα έχει κατορθώσει να αλλάξει άρδην το προφίλ και τη λειτουργία της επιχείρησης.
energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου