Τρέχουν να προλάβουν κύμα ληξιπρόθεσμων οφειλών οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας εξαιτίας των μεγάλων αυξήσεων στους λογαριασμούς και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πελάτες τους για την έγκαιρη πληρωμή τους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μεγάλες εταιρίες παροχής ενέργειας
ξεκίνησαν και καλούν τηλεφωνικά πελάτες τους, στους οποίους έχοντας αποστείλει φουσκωμένους λογαριασμούς, επιδιώκουν να τους διευκολύνουν στην εξόφληση τους. Σύμφωνα με μαρτυρίες καταναλωτών στο energypress, οι τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται σε περιπτώσεις λογαριασμών άνω των 200 και 300 ευρώ. Πρόκειται για νοικοκυριά τα οποία δεν πλήρωναν τέτοια ποσά υπό κανονικές συνθήκες. Οι εταιρίες, ως επί το πλείστον ανήκουν σε καθετοποιημένους ενεργειακούς ομίλους, προτείνουν στους συγκεκριμένους πελάτες τους την καταβολή των ποσών σε μηνιαίες δόσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι τους δίνουν την πρωτοβουλία και την ευχέρεια επιλογής του εύρους των δόσεων.Οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας που ακολουθούν αυτήν την τακτική έχουν διακριθεί από τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο για την ευαισθητοποίηση τους μέσω εκστρατείας ενημέρωσης των πελατών τους για τις συνθήκες της ενεργειακής κρίσης.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι προαναφερόμενες κινήσεις προμηθευτών γίνονται σε καταναλωτές των οποίων οι λογαριασμοί δεν έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι. Δρουν προληπτικά καθώς με τον τρόπο αυτό επιδιώκουν αφενός να προλάβουν ένα τσουνάμι απλήρωτων οφειλών που θα προκαλέσει ζημιές στα οικονομικά τους μεγέθη και αφετέρου να διατηρήσουν τους πελάτες στο χαρτοφυλάκιο τους.
Πέρα από αυτόν τον τρόπο του διακανονισμού υπάρχουν κι εταιρίες παροχής ενέργειας που δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές την πληρωμή των λογαριασμών μέσα από τις πιστωτικές κάρτες και παρέχοντας τη δυνατότητα των άτοκων δόσεων.
energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου