Η ΔΕΗ συνεχίζει να καινοτομεί και να αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της, ώστε να κάνει πράξη και να αποδεικνύει καθημερινά, τη νέα, πελατοκεντρική της στρατηγική.
Στόχος είναι να απαντάει στις ανάγκες του κοινού με λύσεις! Λύσεις και θετικές εμπειρίες ώστε να αυξήσει την ικανοποίηση των
πελατών της σε όλα τα σημεία επαφής τους :Είτε μέσα από ψηφιακά κανάλια.
Είτε μέσα από τα φυσικά καταστήματα.
Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το δικό τους ραντεβού, online για να εξυπηρετηθούν εύκολα και γρήγορα, χωρίς αναμονή, στο κατάστημα που επιθυμούν και την ώρα που θέλουν.
Επίσης, μέσω της Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού, έχουν απαντήσεις, όλο το 24ωρο! Είτε μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός εξυπηρετεί άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.
Τα ψηφιακά εργαλεία, είναι και αυτά μία μεγάλη καινοτομία, για την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του πελάτη.
Με το ΔΕΗ myEnergyCoach μαθαίνει πώς να ελέγχει την κατανάλωσή του και να εξοικονομεί ενέργεια.
Μέσα από απλά βήματα, μπορεί να έχει την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών του και να λάβει εξατομικευμένες προτάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας. Δηλαδή να ορίσει στόχους που ανταποκρίνονται στις δικές τους ανάγκες και να υπολογίσει ακριβώς, ποιο θα είναι το όφελος. Και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο μέσω της υπηρεσίας e-bill για να μπορούν εύκολη και άμεση πρόσβαση.
Με το eSelfMetering παίρνει τον έλεγχο του λογαριασμού με τρία απλά βήματα : Καταναλώνει, μετράει, πληρώνει! Με το σύγχρονο αυτό εργαλείο καταμέτρησης οι πελάτες ΔΕΗ πληρώνουν ό,τι έχουν καταναλώσει μέχρι τη στιγμή της καταμέτρησής τους. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ολοκληρώσουν την καταμέτρηση ακολουθώντας απλές και ξεκάθαρες οδηγίες και να καταχωρίσουν την μέτρησή τους όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα : είτε μέσω e-bill, είτε δωρεάν στο 800-900-1000, είτε στο πλησιέστερο κατάστημα ΔΕΗ.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο ψηφιακός λογαριασμός! Με την εγγραφή τους στην υπηρεσία e-bill, οι πελάτες της ΔΕΗ έχουν την δυνατότητα να αποκτούν, να διαχειρίζονται και να πληρώνουν τον λογαριασμό τους ηλεκτρονικά και μηνιαία. Μέσα από μία αναβαθμισμένη, ψηφιακή εμπειρία η οποία είναι και φιλική προς το περιβάλλον. Γιατί οι έγχαρτοι λογαριασμοί, έχουν πολύ μεγαλύτερο οικολογικό αποτύπωμα από τους ηλεκτρονικούς.
Και φυσικά, τα καταστήματα της ΔΕΗ, βρίσκονται σε διαδικασία πλήρους ανανέωσης. Ήδη το κατάστημα στη Λεωφόρο Κηφισίας στο Μαρούσι είναι πλήρως ανακαινισμένο και ανασχεδιασμένο, προβάλλοντας τη νέα εποχή εξυπηρέτησης. Και με το myΔΕΗ 24/7 μπορεί να πληρώνει τον λογαριασμό με κάρτα, 24 ώρες το 24ωρο με ταχύτητα και ευκολία.
Επόμενος σταθμός το κατάστημα στην Καλλιθέα και η αναβάθμιση του δικτύου της ΔΕΗ συνεχίζεται.
Η ΔΕΗ πλέον, μέσα από όλες τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που εφαρμόζει, δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους!. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!
www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου