Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Παρουσία της ΔΕΗ στην 82η ΔΕΘ

Η 82η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε έχοντας προσελκύσει περισσότερους από 260.000 επισκέπτες, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ προσθέτοντας:

Η ΔΕΗ, στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, παραχώρησε για 6η συνεχή χρονιά, το κεντρικό της περίπτερο στους Γιατρούς του Κόσμου, το οποίο λειτούργησε ως πολυιατρείο. Το επισκέφθηκαν 6.000 άτομα, ενώ 1.709 συμπολίτες μας εξετάστηκαν από εθελοντές ιατρούς, που παρείχαν δωρεάν προληπτικό έλεγχο και πρωτοβάθμια κλινική εξέταση.
Συγκεκριμένα, 889 άτομα εξετάστηκαν στο οφθαλμολογικό ιατρείο, 715 στο παθολογικό και 105 στο παιδιατρικό, με έμφαση στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.

Χαρακτηριστικά συγκινητική είναι η αφιέρωση του Προέδρου των Γιατρών του Κόσμου, προς τον Πρόεδρο της ΔΕΗ, που αναφέρει ότι "με τη δική σας βοήθεια, η κραυγή σιωπής έχει γίνει φωνή ελπίδας για τους ασθενείς μας". Πέραν αυτού, η ΔΕΗ δημιούργησε ειδικό περίπτερο, το οποίο και ξεχώρισε για τον ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό, εικαστικό και σύγχρονό του χαρακτήρα και το περιεχόμενό του.

Ο Πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας, ήταν από τους πρώτους που επισκέφθηκε το περίπτερο και ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο της ΔΕΗ για τις νέες υπηρεσίες που παρέχει προς τους πελάτες της η Επιχείρηση.

Πλήθος κόσμου ενημερώθηκε για τις διαδικτυακές εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τη διευκόλυνσή τους και οι οποίες βασίζονται στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας και την προσαρμογή της στη νέα πραγματικότητα.

Παράλληλα, η ημερίδα Investment Opportunities in Southeastern Europe, που διοργάνωσε η ΔΕΗ, προσέλκυσε περισσότερα από 400 εκπροσώπους του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και πολιτικού χώρου.


Με την πολύπλευρη παρουσία της στην έκθεση, που σηματοδοτείται και από το εμβληματικό φωτεινό σήμα-σημείο αναφοράς που δεσπόζει στο χώρο, σε ένα από τα ψηλότερα σημεία της πόλης, η ΔΕΗ ανέδειξε το όραμά της για μία δυναμική προοπτική ανάπτυξης μέσα σε ένα σύγχρονο επιχειρησιακό πρόγραμμα, με αλλαγή νοοτροπίας, με κοινωνική ευαισθησία και με προσανατολισμό στον πελάτη και στις ανάγκες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου