Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

«Ηλεκτροσόκ» από λογαριασμό ρεύματος 4.070 ευρώ για τέσσερις μήνες – Τι καταγγέλλει 74χρονος

ΔΕΗ

Ένα ισχυρό «ηλεκτροσόκ» υπέστη ο Γιώργος Γλυκός, κάτοικος Χαλκίδας, όταν αντίκρισε τον λογαριασμό της ΔΕΗ – «έκτρωμα» όπως τον αποκαλεί, μιλώντας στο newsit.gr.

Όπως αναφέρει, σοκαρίστηκε όταν είδε τον εκκαθαριστικό του λογαριασμού του τετραμήνου καθώς το υπέρογκο ποσό που καλείται

ο κ. Γλυκός να πληρώσει στην ΔΕΗ για το διάστημα από τις 16 Οκτωβρίου 2021 έως τις 20 Φεβρουαρίου του 2022 είναι 4.070,79 ευρώ

 Ο 74χρονος μένει στην Χαλκίδα, σε μία μονοκατοικία 110 τ.μ. μαζί με την 72χρονη αδερφή του και την 91 ετών κατάκοιτη μητέρα τους και καταγγέλλει στο newsit.gr ότι το αντίστοιχο τετράμηνο πέρσι και συγκεκριμένα από τις 22/10/2020 ως τις 23/2/2021, (125 ημέρες), πλήρωσε 560 ευρώ για κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 6.110 κιλοβατώρες.

Από τις 5 Αυγούστου 2021 έχει θεσπιστεί και εφαρμόζεται η ρήτρα αναπροσαρμογής με αποτέλεσμα φέτος το χρονικό διάστημα από τις 16 Οκτωβρίου του 2021 έως τις 20 Φεβρουαρίου του 2022, (118 ημέρες) η ΔΕΗ ζητά από τον κο. Γλυκό να καταβάλλει το ποσό του εκκαθαριστικού 4.070,79 ευρώ για κατανάλωση 10.743 Κιλοβατώρων και με ρήτρα αναπροσαρμογής που έχει πάρει επικίνδυνα την ανιούσα, στις 2.276,77 ευρώ. Η έκπτωση δε, που δίνεται στη ΔΕΗ από την κυβέρνηση μοιάζει σταγόνα στον ωκεανό.

«Φανταστείτε είχα και έκπτωση 522 ευρώ άρα κατέβηκε το ποσό στις 3.548,79 ευρώ. Και ως προς το πόσες κιλοβατώρες έχουμε καταναλώσει, έχω λόγους να αμφισβητήσω το ποσό του λογαριασμού αλλά ας πάρουμε ως δεδομένο ότι τόσο καταναλώσαμε εγώ με την αδερφή μου και την κατάκοιτη μητέρα μου. Η αξία του ρεύματος είναι κάπου στις 1.130 ευρώ. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι αυτή η ρήτρα αναπροσαρμογής πώς προκύπτει; Με τι υπολογισμούς, από ποιον τύπο προκύπτει; Αόριστα μου λένε είναι ότι η υψηλή κατανάλωση. Να μου πουν κάτι για να πεισθώ ότι όντως αυτό το ποσό αντιστοιχεί σε αυτά που έχω καταναλώσει».

Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός που αναφέρει στο newsit.gr ο κ.Γλυκός, ότι δηλαδή έχει «και άλλο έναν λογαριασμό, 889 ευρώ που μου είχε έρθει πριν από τον λογαριασμό-«έκτρωμα», τον απίστευτα μεγάλο εκκαθαριστικό του τετραμήνου (4.070,79 ευρώ)». Αυτός αφορά στο χρονικό διάστημα 22/6/21-25/10/21, δηλαδή 126 ημέρες και η ρήτρα αναπροσαρμογής τότε ήταν 294,85€ για 4.589 κιλοβατώρες.

Ο 74χρονος άντρας εξηγεί στο newsit.gr τους λόγους για τους οποίους ακόμα δεν έχει μπει σε κάποια ρύθμιση, αλλά τονίζει ότι θα το κάνει με βαριά καρδιά. Πάντως ήδη έχει καταβάλλει ένα μέρος του ποσού ποσό για να μην του κόψουν το ρεύμα, καθώς στο σπίτι ζει και η υπέργηρη μητέρα του.

«Έχω πληρώσει 500 ευρώ. Φοβόμουν να μην μου κόψουν αύριο-μεθαύριο το ρεύμα. Είμαστε 3 οι ένοικοι αυτού του σπιτιού. Μένω με την 72χρονη αδερφή μου και την 91 ετών κατάκοιτη μητέρα μας. Δεν έχω κάνει ακόμα ρύθμιση αλλά θα κάνω με βαριά καρδιά. Ο λογαριασμός της ΔΕΗ ήταν στο όνομα του πατέρα μου που έχει φύγει από τη ζωή εδώ και 12 χρόνια. Πήγα όμως στις 11 Μαρτίου και άλλαξα το όνομα στο δικό μου γιατί δεν θα μπορούσα ούτε ρύθμιση να κάνω, ούτε να μπω μέσα στο κτίριο της ΔΕΗ να κανονίσω τα του λογαριασμού μου με έναν υπεύθυνο. Οπότε μου ήρθε κι άλλος ένας λογαριασμός στο όνομα του πατέρα μου, εκκαθαριστικός κι αυτός, ο οποίος είναι για το διάστημα 21 Φεβρουαρίου έως 13 Μαρτίου, δηλαδή 21 μέρες και η ρήτρα αναπροσαρμογής είναι 332,52€ για 1.570 KW. Άρα συνολικά τα 3.542 ευρώ ανεβαίνει και μου φτάνει το ποσό στις 4.145,83 ευρώ. Έχω να πληρώσω τρεις ρήτρες αναπροσαρμογής και δεν ξέρω από πού προκύπτουν όλα αυτά. Σε όλα αυτά, τα καταναλωθέντα, τις κιλοβατώρες και το χρονικό διάστημα κατανάλωσης δεν πρέπει να υπάρχει μία συσχέτιση ώστε να δω για ποιον λόγο θα πληρώσω 4.000 ευρώ τώρα;» αναρωτιέται ο κ. Γλυκός, ο οποίος βλέπει το βιος του να εξανεμίζεται μπροστά στις απίστευτες οικονομικές υποχρεώσεις τους τελευταίους μήνες.

 

 

Αννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα

www.newsit.gr

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου