Είθισται οι εταιρείες που θέλουν να κρατούν χαμηλά τις
ανεξόφλητες οφειλές πελατών τους, να διατηρούν ειδικές υπηρεσίες που
"υπενθυμίζουν" τηλεφωνικά τις εκκρεμότητες των απλήρωτων λογαριασμών.
Επίσης ειδικά στην κινητή τηλεφωνία και στις πιστωτικές κάρτες οι
εταιρείες και οι τράπεζες συνεργάζονται με νομικά γραφεία και
εισπρακτικές εταιρείες καθώς έχει διαπιστωθεί ότι μόνο με την τηλεφωνική
όχληση, ένας σημαντικός αριθμός οφειλετών (περίπου το
30% στατιστικά)
τακτοποιεί ή ρυθμίζει την οφειλή του και μόνο στο άκουσμα της λέξης
δικηγόρος.
Τώρα η ΔΕΗ που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα με
ανεξόφλητες οφειλές πελατών που έχουν επισήμως φτάσει τα 2,3 δισ. ευρώ
αποφάσισε να πρωτοτυπήσει και να κυνηγήσει τους μπαταχτσήδες
οφειλέτες της με… επικοινωνιολόγους.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία
δηλώνει ότι αναζητεί να προσλάβει με σύμβαση έργου τρεις
επικοινωνιολόγους, οι οποίοι θα πρέπει να συντάξουν μελέτη επικοινωνίας
"που θα προσδιορίζει αναλυτικά τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν,
προκειμένου να υποστηριχθεί η Εταιρεία στην είσπραξη των συσσωρευμένων
οφειλών πελατών της". Αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος των ανεξόφλητων
οφειλών είναι η βασική αιτία που σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας
αλλά και με τον αρμόδιο υπουργό ενέργειας δεν γίνονται μειώσεις στα
τιμολόγια των συνεπών πελατών.
Η πρωτοτυπία ωστόσο δεν περιορίζεται εδώ. Οι ίδιοι επικοινωνιολόγοι
καλούνται με τη μελέτη τους να πετύχουν "με ένα σπάρο δύο τρυγώνια" και
παράλληλα με την μείωση των ανεξόφλητων οφειλών, πρέπει η καμπάνια που
θα εκπονήσουν να αναδείξουν την εικόνα και το έργο της εταιρείας για "να
αποφευχθεί περαιτέρω διαρροή αυτών προς ανταγωνιστικές εταιρείες".
Η σούπερ μελέτη επικοινωνίας της ΔΕΗ, που θα μειώσει τα φέσια και θα
κρατήσει "μαντρωμένους" όλους τους πελάτες στη ΔΕΚΟ, δε φαίνεται να
λαμβάνει υπόψη ότι η εταιρεία έχει υποχρέωση βάσει μνημονίου να
παραχωρήσει μερίδιο 25% στη λιανική μέχρι το 2017 και 50% μέχρι το 2020.
Πηγές της αγοράς πάντως σχολίαζαν σκωπτικά τόσο το αντικείμενο της
μελέτης όσο και το γεγονός ότι η ΔΕΗ προσλαμβάνει 3 τον αριθμό
επικοινωνιολόγους για την εκπόνηση του συγκεκριμένου πλάνου.
Σημειώνεται ότι οι ανάδοχοι θα παράσχουν τις υπηρεσίες τους υπό την
εποπτεία – καθοδήγηση του διευθυντή της διεύθυνσης εταιρικών σχέσεων ή
και του διευθυντή του γραφείου τύπου και ΜΜΕ, χωρίς στην πρόσκληση να
αναφέρεται ενδεικτική τιμή για το κόστος της μελέτης.
(Χ. Φλουδόπουλος, capital.gr, 1/4/2016)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου