Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Συνωστισμός καταναλωτών στα γραφεία της ΔΕΗ στη Ρόδο για τη ρύθμιση των οφειλών τους

ΔΕΗ 
To αδιαχώρητο σημειώθηκε στη διάρκεια της εβδομάδας, στο κατάστημα της ΔΕΗ, όπου δεκάδες εκατοντάδες καταναλωτές έσπευσαν να μπουν στην ευνοϊκή ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, η οποία προβλέπει για μεταβατικό διάστημα 4 μηνών τη δυνατότητα ρύθμισης του χρέους χωρίς προκαταβολή και σε 36 δόσεις.
Οι ουρές στη ΔΕΗ σχηματίζονταν από νωρίς το πρωί και λόγω της πολύωρης αναμονής δεν έλειψαν η ταλαιπωρία, οι
διαπληκτισμοί και οι εντάσεις. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η ίδια κατάσταση αναμένεται να επαναληφθεί και στην εβδομάδα που έρχεται καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών έχει συσσωρευμένους ανεξόφλητους λογαριασμούς και γι’ αυτό σπεύδει να επωφεληθεί από την νέα ρύθμιση.
Ταλαιπωρία στις ουρές
«Η επισκεψιμότητα ήταν αυξημένη στη διάρκεια της εβδομάδας, πολύς κόσμος έχει ανεξόφλητους λογαριασμούς», δήλωσε στην «δημοκρατική» ο διευθυντής του Καταστήματος Πωλήσεων της ΔΕΗ κ. Κωνσταντίνος Μπριάνης, ο οποίος αναφέρθηκε και στα παράπονα του κοινού για περιορισμένο προσωπικό, μεγάλο χρόνο αναμονής και την ταλαιπωρία στις ουρές. «Την Πρωτοχρονιά το βράδυ, από 11:55 εως 00:30, που όλος ο κόσμος προσπαθεί να στείλει μηνύματα μέσω του υφιστάμενου δικτύου, δεν υπάρχει θέμα; Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να φτιάξουμε άλλα τόσα δίκτυα για τριάντα λεπτά, μια φορά τον χρόνο; Είναι λογικό όταν ξαφνικά έρχονται όλοι μαζί στην ΔΕΗ, να μην χωράνε καν στο κτήριο. Πάντως, δεν έφυγε κανείς από τη ΔΕΗ χωρίς να εξυπηρετηθεί». Η διαδικασία της ρύθμισης, γίνεται στα γραφεία και στη συνέχεια ο καταναλωτής θα πρέπει να πάει στο απέναντι κτήριο, όπου είναι τα ταμεία της επιχείρησης για να πληρώσει το ποσό που έχει κανονιστεί.
Σύντομα και POS
στα ταμεία της ΔΕΗ
Αρκετοί καταναλωτές, που έσπευσαν να πληρώσουν με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, ενημερώθηκαν στα ταμεία της ΔΕΗ ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό και πως θα πρέπει να καταβάλουν την δόση σε μετρητά, γεγονός που προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις αφού πολλοί δεν είχαν μετρητά για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.
Ο κ. Μπριάνης εξήγησε, πως σε λίγες ημέρες θα τακτοποιηθεί και αυτό το ζήτημα. «Σε λίγες ημέρες θα τοποθετηθούν και τα τερματικά στα ταμεία, έχουμε ήδη προχωρήσει στην αναβάθμιση των τηλεφωνικών γραμμών. Είναι μια διαδικασία η οποία πρέπει να γίνει μέσω των σχετικών διαγωνισμών και διαδικασιών. Είμαστε ίσως η μεγαλύτερη επιχείρηση στην Ελλάδα. Δεν είμαστε ένα μαγαζάκι που μπορεί να πάρει ένα τερματικό από οπουδήποτε και να το τοποθετήσει. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, γίνεται ένας μεγάλος δημόσιος διαγωνισμός και υπάρχει μια διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Πιστεύω ότι το αργότερο λίγο μετά το Πάσχα, θα έχουν τοποθετηθεί».
Η ρύθμιση
Η δυνατότητα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ χωρίς προκαταβολή σε 36 δόσεις που δίνει η ΔΕΗ σε όλες τις κατηγορίες, ισχύει μέχρι τις 31 Ιουλίου. Στη συνέχεια θα ισχύσει μόνιμος κανονισμός ρύθμισης χρεών με ευνοϊκότερους όρους (μικρότερη προκαταβολή, 5-15% και 18-36 δόσεις) σε σχέση με τα ισχύοντα σήμερα. Στη ρύθμιση αυτή έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.
Σε περίπτωση που δεν καταβληθεί μια δόση, λόγω αδυναμίας κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Αν δεν καταβληθούν περισσότερες δόσεις, τότε για να εξακολουθήσει να ισχύει ο διακανονισμός θα πρέπει να καταβληθούν όλες οι οφειλόμενες δόσεις πλην μίας. Οι ρυθμίσεις δεν ισχύουν για τις περιπτώσεις ρευματοκλοπών.



 Πηγή:www.dimokratiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου