Το
αδιαχώρητο επικρατεί καθημερινά στα καταστήματα της ΔΕΗ από οφειλέτες
που προσέρχονται στο γκισέ για να ρυθμίσουν τα χρέη τους. Σπεύδουν να
εκμεταλλευτούν το νέο ευνοϊκό πρόγραμμα των διακανονισμών που ανακοίνωσε
η επιχείρηση και έχει τεθεί σε ισχύ από
Το
αδιαχώρητο επικρατεί καθημερινά στα καταστήματα της ΔΕΗ από οφειλέτες
που προσέρχονται στο γκισέ για να ρυθμίσουν τα χρέη τους. Σπεύδουν να
εκμεταλλευτούν το νέο ευνοϊκό πρόγραμμα των διακανονισμών που ανακοίνωσε
η επιχείρηση και έχει τεθεί σε ισχύ από
της Μανταλένας Πίου
Το αδιαχώρητο επικρατεί καθημερινά στα καταστήματα της ΔΕΗ από οφειλέτες που προσέρχονται στο γκισέ για να ρυθμίσουν τα χρέη τους.
Σπεύδουν να εκμεταλλευτούν το νέο ευνοϊκό πρόγραμμα των
διακανονισμών
που ανακοίνωσε η επιχείρηση και έχει τεθεί σε ισχύ από την 1η Απριλίου.
Η εικόνα που αντικρίζει κανείς από τα καταστήματα της εταιρίας ανά
περιοχή είναι ουρές καταναλωτών με το χαρτάκι προτεραιότητας στο χέρι
που αναμένουν υπομονετικά τη σειρά τους για να υπαχθούν στις νέες
ρυθμίσεις.
Αλλά και οι πληροφορίες που δίνουν στελέχη της διοίκησης της ΔΕΗ
είναι ενθαρρυντική στο πρώτο δεκαήμερο εφαρμογής του προγράμματος
διακανονισμών των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
“Φωτιά” έχει πάρει και το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας 11770, με
τους πελάτες να ζητούν πληροφορίες αλλά και να δηλώνουν συμμετοχή στη
ρύθμιση.
Η έκβαση του εγχειρήματος θα κριθεί εν πολλοίς και από τη
συνολικότερη πορεία της οικονομικής κατάστασης της χώρας και για την
ακρίβεια από την εξέλιξη των εισοδημάτων μετά και τα νέα φορολογικά
μέτρα που θα εφαρμοστούν όταν κλείσει η αξιολόγηση και ψηφιστούν οι
σχετικοί νόμοι.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών προβλέπει:
1.Για διάστημα 4 μηνών (από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016) όλοι οι
πελάτες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις,
χωρίς καμία προκαταβολή.
Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το
υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη
προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα
σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του
διακανονισμού.
Από το παραπάνω πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με
ρευματοκλοπή, για τους οποίους συνεχίζουν να ισχύουν τα προβλεπόμενα
στον ισχύοντα Κανονισμό Διακανονισμών.
2. Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω προγράμματος, από 01.08.2016
και εξής, οι Οικιακοί πελάτες, οι Επαγγελματίες και οι Επιχειρήσεις,
θα μπορούν πλέον να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με το νέο
Πρόγραμμα Διακανονισμών, ως εξής:
Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά:
· Προκαταβολή: μόλις το 5% της συνολικής οφειλής
· Μηνιαίες δόσεις: ύψος ίσο κατ’ αρχάς με το 30% του μέσου, σε
ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και
μέγιστο τις 36.
Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά (αυθαίρετη παραβίαση μετρητή):
· Προκαταβολή: 15% της συνολικής οφειλής
· 18 μηνιαίες δόσεις
Από τις παραπάνω ρυθμίσεις εξαιρούνται οι εποχικοί πελάτες, για τους
οποίους προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις, καθώς επίσης: οι αγρότες, οι
ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις
Ύδρευσης- Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων
(ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών ρυθμίσεων.
3. Προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη
εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Ακόμη όμως και σε περίπτωση, κατά
την οποία, λόγω αδυναμίας, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους δεν
καταβληθεί μια δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο
μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός ενός
ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την
προϋπόθεση καταβολής όλων – πλην μίας - των οφειλομένων δόσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου