Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Συνδικαλίστρια της ΔΕΗ απέρριψε τα τροφεία και της επιτέθηκαν με χαρακτηρισμούς

Συνδικαλίστρια της ΔΕΗ απέρριψε τα τροφεία και της επιτέθηκαν με χαρακτηρισμούς 
Απίστευτη απάντηση από συνδικαλιστές της ΔΕΗ που για μία ακόμη φορά φαίνεται ότι βάζουν την τσέπη τους πάνω από το κοινό συμφέρον. Η Πατρινή και υπάλληλος της ΔΕΗ, Άννα Μαρία Ρογδάκη, ζήτησε την διαγραφή της από το Σωματείο ώστε να μην λαμβάνει τα τροφεία της ντροπής για τα οποία τόσο μεγάλη συζήτηση έγινε τις προηγούμενες ημέρες.

Έρχεται λοιπόν το «Ενωτικό Αγωνιστικό Μέτωπο Εργαζομένων ΔΕΗ» να την ειρωνευτεί και φυσικά να υπερασπιστεί το «δικαίωμα» των εργαζομένων της Δημόσιας
Επιχείρησης να πάρουν τα τροφεία.

Σε μία κατάπτυστη ανακοίνωση την οποία παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ γράφουν πως «η Αννα Μαρία Ρογδάκη εργάζεται στη ζωή από χόμπι και βρίσκεται σε διαδικασία δίαιτας, αφού το περιβόητο τροφείο είναι μέρος κοινωνικού μισθού και πολλά χρόνια θεσμοθετημένο στη ΔΕΗ. Ως συνδικαλίστρια έπρεπε να το γνωρίζει καθώς χορηγείται σε πολλές ΔΕΚΟ ακόμη και στην Ε.Ε.»! Και μετά από αυτό οι «συνδικαλισταράδες» συνεχίζουν την επίθεση: «Μάλλον η κυρία Ρογδάκη έρχεται στη ΔΕΗ για το χαρτζιλίκι της και να γεμίσει τις ώρες της. Τέλος με την παραίτησή της από την ιδιότητα του συνδικαλιστή έχασε η Βενετιά Βελόνι»!

Η απάντηση της Άννας Μαρίας Ρογδάκη

Η Πρόεδρος της Ένωσης Γυναικών Πάτρας και πρώην συνδικαλίστρια της ΔΕΗ απάντησε:

«Και ήρθε και η απάντηση στην απόφασή μου να απέχω από το τροφείο…! Από το ΕΑΜΕ.. (Ενωτικό Αγωνιστικό Μέτωπο Εργαζομένων ΕΤΕ Ομίλου ΔΕΗ). Τα συμπεράσματα δικά σας…! Εγώ δηλώνω για μια ακόμα φορά ότι η μη αποδοχή του «τροφείου» από την πλευρά μου, δεν υποτιμά ούτε τους αγώνες των εργαζομένων, ούτε το φορέα που εργάζομαι και κερδίζω τίμια το ψωμί το δικό μου και της οικογένειάς μου…! Δεδομένου επίσης ότι ποτέ δεν υπήρξα «μοντέλο», είναι προφανές ότι δεν τελώ υπό δίαιτα, αλλά σίγουρα δεν τελώ και υπό «ύπνωση»…! Τέλος με την παραίτησή μου από τη Συνδικαλιστική Ιδιότητα σίγουρα δεν έχασε η Βενετιά Βελόνι.. κάποιοι άλλοι ίσως βέβαια να άκουσαν εκείνο το εσωτερικό καμπανάκι που για τους ανθρώπους λέγεται συνείδηση.. Και η δική μου σε αυτή τη δεδομένη στιγμή μου υπαγόρευσε αυτό και αυτό έκανα ως ελεύθερος άνθρωπος.. Συγνώμη παιδιά, αλλά αυτή είναι η άποψή μου!!!»

ΠΗΓΗ: dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου