Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

«Δόκανο» για τους συστηματικούς κακοπληρωτές στήνει η ΔΕΗ, με την αναβάθμιση του πληροφοριακού της συστήματος

 
Στην τροποποίηση του υφιστάμενου πληροφορικού συστήματος SAP IS –U της Εμπορίας προσβλέπει η ΔΕΗ για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τους συστηματικούς «κακοπληρωτές» της, διαχωρίζοντάς τους από όσους όντως αδυνατούν να πληρώσουν τον λογαριασμό.
Για το σκοπό αυτό, η ΔΕΗ έχει προκηρύξει διαγωνισμό, συνολικού προϋπολογισμού 762.000 ευρώ, για την τροποποίηση του υφιστάμενου πληροφορικού
συστήματος SAP IS -U. Οι ενδιαφερόμενοι για το έργο  «Παροχή Υπηρεσιών εκατό (100) Ανθρωπομηνών (ΑΜ) για την Υποστήριξη του Πληροφοριακού Συστήματος SAP IS-U της Εμπορίας για τη ΔΕΗ ΑΕ» θα πρέπει να καταθέσουν ηλεκτρονικά τις προσφορές τους ως την 1η Φεβρουαρίου 2018.
Οι τροποποιήσεις στο σύστημα SAP στοχεύουν στο συνολικό εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του συστήματος.
Το Πληροφοριακό Σύστημα SAP IS-U της Εμπορίας, το οποίο βρίσκεται από την 1/6/2015 σε πλήρη παραγωγική λειτουργία, αφενός εξυπηρετεί τους πελάτες Χαμηλής, Μέσης και Υψηλής Τάσης, ως προς την τιμολόγηση και την έκδοση λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, αφετέρου παρέχει στην Επιχείρηση σειρά αναγκαίων στοιχείων πληροφόρησης.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην προκήρυξη του διαγωνισμού:
Οι ανάγκες υποστήριξης της παραγωγικής λειτουργίας του υπόψη Συστήματος είναι διαρκείς και επιπλέον προκύπτουν συνεχώς απαιτήσεις υλοποίησης νέων λειτουργικοτήτων από το εντεινόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, το συχνά μεταβαλλόμενο Ρυθμιστικό και Νομοθετικό πλαίσιο, καθώς και την απαίτηση παροχής άμεσης πληροφόρησης στους Δήμους, στα Υπουργεία, στις Υπηρεσίες της Εμπορίας και στη Διοίκηση, προκειμένου να καθορισθούν αποτελεσματικές πολιτικές αντιμετώπισης των τρεχόντων θεμάτων (π.χ. των οφειλών) και νέες πρακτικές.
 Οι νέες απαιτήσεις που προκύπτουν από αλλαγές του κανονιστικού πλαισίου και των επιχειρησιακών διαδικασιών, ενδεικτικά είναι:
- η ειδική τιμολόγηση για τους ’’καλοπληρωτές’’ πελάτες της ΔΕΗ, - οι νέες δομές φωτοβολταϊκών (net metering), - οι υπηρεσίες SAP CRM (Customer Relationship Management),
- οι υπηρεσίες SAP UCES (Utility Customer Electronic Services),
 - οι νέες κοινωνικές πολιτικές που θα υλοποιηθούν κατά τη προσεχή διετία,
- η βελτίωση των διαδικασιών αντιμετώπισης ’’κακοπληρωτών’’ πελατών
- οι νέες απαιτήσεις από Ρυθμιστικές Αρχές και Υπουργεία,
 - η υποστήριξη νέων δομών τιμολογίων,
 - η υποστήριξη νέων διασυνδέσεων με ΔΕΔΔΗΕ και τρίτους (π.χ. Τράπεζες για την ανάπτυξη νέου κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής),
- οι διασυνδέσεις με συστήματα reporting,
- τα νέα κριτήρια και διαδικασίες για πληρέστερη πληροφόρηση με σκοπό την υποβοήθηση της Διοίκησης στην λήψη αποφάσεων,
- η καθημερινή υποστήριξη των επεξεργασιών του νέου αυτού πολύπλοκου και κρίσιμου για την Επιχείρηση συστήματος, - η αντιμετώπιση αιτημάτων από εξωτερικούς ορκωτούς ελεγκτές αλλά και από εσωτερικούς ελέγχους,
- η διαχείριση πελατολογίου (απόσχιση νέας εταιρείας και υποστήριξη των λειτουργιών της.
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η παροχή υπηρεσιών από τον Ανάδοχο που θα αναδειχτεί, ώστε αφού θα προηγείται μελέτη-σχεδιασμός για κάθε τροποποίηση του λειτουργούντος SAP IS-U που προκύπτει από τις αλλαγές του κανονιστικού πλαισίου και των επιχειρησιακών διαδικασιών, να ακολουθεί υλοποίηση και τεκμηρίωση της υλοποίησης στο παραγωγικό περιβάλλον. Επίσης θα παρέχονται υπηρεσίες υποστήριξης στην παραγωγική λειτουργία.
Για την παροχή των υπόψη υπηρεσιών θα απαιτηθεί η απασχόληση εξειδικευμένων στελεχών/προσωπικού του Αναδόχου, που αντιστοιχεί σε εκατό (100) ανθρωπομήνες (ΑΜ) και εκτιμάται, με βάση την σημερινή ροή αναγκών, ότι θα καλύψει ανάγκες για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών περίπου.
Η ένταση, ο ρυθμός και ο χρόνος παροχής των υπόψη υπηρεσιών θα καθορίζεται από την ΔΕΗ, μετά από έγκαιρη προειδοποίηση του Αναδόχου, βάσει των πραγματικών κατά περίπτωση αναγκών της.

 energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου