Οι μέθοδοι με τις οποίες η Qualco προσεγγίζει τους καταναλωτές είναι ήπιες με συνέπεια να μην προκαλεί αντιδράσεις και να έχει θετικά αποτελέσματα
Καρπούς φαίνεται πως αποδίδει για τη ΔΕΗ η σύμβαση με την κοινοπραξία με επικεφαλής την εταιρία Qualco για τη διαχείριση ενός ποσοστού των ανεξόφλητων
χρεών προς την επιχείρηση.
Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες του World Energy News, η κοινοπραξία κατάφερε εντός του 2018 να συγκεντρώσει περί τα 300 εκατ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ, ένα σημαντικό «κλειδί» της επιτυχίας της κοινοπραξίας είναι πως παρεμβαίνει σε πελάτες που έχουν «κοκκινίσει» οι λογαριασμοί τους, πριν τα χρέη αρχίσουν να παίρνουν επικίνδυνα την… ανιούσα.
Παράλληλα, οι μέθοδοι με τις οποίες προσεγγίζει τους καταναλωτές είναι ήπιες, με συνέπεια να μην προκαλεί αντιδράσεις.
Σε κάθε περίπτωση, η επίδοση της κοινοπραξίας θα πρέπει να θεωρηθεί πετυχημένη, με δεδομένο μάλιστα ότι διαχειρίζεται ένα μέρος από τα ανεξόφλητα χρέη.
Έτσι, η ενίσχυση της ρευστότητας κατά 300 εκατ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στα ποσά που συγκέντρωσε η ίδια η ΔΕΗ από τους δικούς της μηχανισμούς για τη συγκέντρωση ληξιπρόθεσμων χρεών.
Είσπραξη με σύστημα και εξατομικευμένες λύσεις
Η διαχείριση μέρους των ανεξόφλητων χρεών αποτελεί μία από τις υπηρεσίες που ανέλαβε η Qualco ως σύμβουλος της ΔΕΗ, μέσα από τον διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2017.
Παράλληλα, η κοινοπραξία κλήθηκε ανάμεσα σε άλλα να εκπονήσει αναλυτικό πλάνο υλοποίησης υπηρεσιών, αλλά και να αναπτύξει στρατηγική διαχείρισης οφειλών και να καθορίσει συστηματικές δράσεις διαχείρισής τους.
Όσον αφορά πάντως τη διαχείριση των οφειλών, η εταιρεία προχώρησε σε επιμερισμό των καταναλωτών σε αρκετές δεκάδες κατηγορίες, ώστε να εφαρμόσει εξατομικευμένες λύσεις στην προσέγγισή τους.
Παρά πάντως τα αισιόδοξα αποτελέσματα του 2018, το πρόβλημα των ληξιπρόθεσμων οφειλών κάθε άλλο παρά παρελθόν αποτελεί για την επιχείρηση.
Εξάλλου, όπως είχε δηλώσει στα μέσα Ιανουαρίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Μανόλης Παναγιωτάκης, στη μέση και χαμηλή τάση τα ανεξόφλητα χρέη αγγίζουν το 1,7 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΔΕΗ, το μεγαλύτερο «αγκάθι» αφορά τους λεγόμενους «τελικούς πελάτες», οι οποίοι ανέρχονται σε 600.000 και χρωστούν περί τα 800 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι δύσκολα διεκδικίσιμα.
Στην κατηγορία αυτή, συγκαταλέγονται καταναλωτές που δεν εξυπηρετεί πλέον η επιχείρηση, καθώς έχουν διακόψει την ηλεκτροδότηση του ακινήτου τους για διάφορους λόγους επειδή λόγου χάριν πρόκειται για εξοχικές κατοικίες ή για χώρους επαγγελματιών και επιχειρήσεων που στο μεταξύ έχουν διακόψει τις δραστηριότητές τους.
Στους «τελικούς πελάτες» περιλαμβάνονται, επίσης, καταναλωτές που «μετακινούνται» σε άλλον προμηθευτή αλλάζοντας ΑΦΜ για να αποφύγουν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους.
χρεών προς την επιχείρηση.
Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες του World Energy News, η κοινοπραξία κατάφερε εντός του 2018 να συγκεντρώσει περί τα 300 εκατ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ, ένα σημαντικό «κλειδί» της επιτυχίας της κοινοπραξίας είναι πως παρεμβαίνει σε πελάτες που έχουν «κοκκινίσει» οι λογαριασμοί τους, πριν τα χρέη αρχίσουν να παίρνουν επικίνδυνα την… ανιούσα.
Παράλληλα, οι μέθοδοι με τις οποίες προσεγγίζει τους καταναλωτές είναι ήπιες, με συνέπεια να μην προκαλεί αντιδράσεις.
Σε κάθε περίπτωση, η επίδοση της κοινοπραξίας θα πρέπει να θεωρηθεί πετυχημένη, με δεδομένο μάλιστα ότι διαχειρίζεται ένα μέρος από τα ανεξόφλητα χρέη.
Έτσι, η ενίσχυση της ρευστότητας κατά 300 εκατ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στα ποσά που συγκέντρωσε η ίδια η ΔΕΗ από τους δικούς της μηχανισμούς για τη συγκέντρωση ληξιπρόθεσμων χρεών.
Είσπραξη με σύστημα και εξατομικευμένες λύσεις
Η διαχείριση μέρους των ανεξόφλητων χρεών αποτελεί μία από τις υπηρεσίες που ανέλαβε η Qualco ως σύμβουλος της ΔΕΗ, μέσα από τον διαγωνισμό που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2017.
Παράλληλα, η κοινοπραξία κλήθηκε ανάμεσα σε άλλα να εκπονήσει αναλυτικό πλάνο υλοποίησης υπηρεσιών, αλλά και να αναπτύξει στρατηγική διαχείρισης οφειλών και να καθορίσει συστηματικές δράσεις διαχείρισής τους.
Όσον αφορά πάντως τη διαχείριση των οφειλών, η εταιρεία προχώρησε σε επιμερισμό των καταναλωτών σε αρκετές δεκάδες κατηγορίες, ώστε να εφαρμόσει εξατομικευμένες λύσεις στην προσέγγισή τους.
Παρά πάντως τα αισιόδοξα αποτελέσματα του 2018, το πρόβλημα των ληξιπρόθεσμων οφειλών κάθε άλλο παρά παρελθόν αποτελεί για την επιχείρηση.
Εξάλλου, όπως είχε δηλώσει στα μέσα Ιανουαρίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Μανόλης Παναγιωτάκης, στη μέση και χαμηλή τάση τα ανεξόφλητα χρέη αγγίζουν το 1,7 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΔΕΗ, το μεγαλύτερο «αγκάθι» αφορά τους λεγόμενους «τελικούς πελάτες», οι οποίοι ανέρχονται σε 600.000 και χρωστούν περί τα 800 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι δύσκολα διεκδικίσιμα.
Στην κατηγορία αυτή, συγκαταλέγονται καταναλωτές που δεν εξυπηρετεί πλέον η επιχείρηση, καθώς έχουν διακόψει την ηλεκτροδότηση του ακινήτου τους για διάφορους λόγους επειδή λόγου χάριν πρόκειται για εξοχικές κατοικίες ή για χώρους επαγγελματιών και επιχειρήσεων που στο μεταξύ έχουν διακόψει τις δραστηριότητές τους.
Στους «τελικούς πελάτες» περιλαμβάνονται, επίσης, καταναλωτές που «μετακινούνται» σε άλλον προμηθευτή αλλάζοντας ΑΦΜ για να αποφύγουν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους.
πηγή: www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου