Ως μια χαρακτηριστική εφαρμογή της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που έχει υιοθετήσει ως βασικό άξονα του μετασχηματισμού της εταιρείας, θεωρεί η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε την αποκατάσταση των ζημιών μετά τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο ΔΕΔΔΗΕ αποκατέστησε το
μεγαλύτερο όγκο των ηλεκτροδοτήσεων (γύρω στο 80%) την πρώτη εβδομάδα μετά το τέλος της πυρκαγιάς και αντιμετώπισε το σύνολο των προβλημάτων σε βραχύ χρονικό διάστημα.
Για να επιτευχθεί αυτό δόθηκε η δυνατότητα στους κατοίκους των περιοχών Μάτι, Νέος Βουτζάς και Ραφήνα να επισκέπτονται καθημερινά αλλά και το Σαββατοκύριακο την κινητή μονάδα του ΔΕΔΔΗΕ η οποία εγκαταστάθηκε στην περιοχή, ενώ εξυπηρέτηση παρασχέθηκε και από την ειδική τηλεφωνική γραμμή έτσι ώστε να πραγματοποιηθούν γρήγορα οι έλεγχοι της εσωτερικής ηλεκτρικής εγκατάστασης των κατοίκων.
Υπενθυμίζεται ότι ο έλεγχος της εσωτερικής ηλεκτρικής εγκατάστασης των κτισμάτων στις πληγείσες περιοχές πραγματοποιήθηκε δωρεάν είτε από αδειούχους ηλεκτρολόγους επιλογής των ιδιοκτητών των ακινήτων είτε από τους αδειούχους ηλεκτρολόγους που έθεσε στη διάθεση του κοινού ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων (ΠΟΣΕΗ).
«Στην ίδια φιλοσοφία της άμεσης και αποτελεσματικής παρέμβασης υπέρ των καταναλωτών εντάσσονται οι οργανωτικές και διοικητικές πρωτοβουλίες που έχουμε δρομολογήσει για το μετασχηματισμό της εταιρείας μέσα στο νέο περιβάλλον» υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά αρμόδια στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ.
energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου