ην ενίσχυση της λειτουργίας του ΔΕΔΔΗΕ στα νησιά της Πάρου και της Αντιπάρου ζητούν οι εναπομείναντες τεχνικοί, με παρέμβασή τους, προς τη Διοίκηση, καθώς μόλις τρία άτομα σήμερα, καλούνται να σηκώσουν το σύνολο των προβλημάτων που παρουσιάζονται στα δύο Κυκλάδονήσια.
Τη σχετική παρέμβασή τους προς τη Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ προώθησαν με αναφορά τους στη Βουλή, βουλευτές του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, προκειμένου να
αναζητηθεί λύση, η οποία θα βελτιώσει τις συνθήκες στις οποίες εργάζονται οι ίδιοι, αλλά και θα εξασφαλίσει ποιότητα και αμεσότητα στην ανταπόκρισή τους απέναντι στα προβλήματα του δικτύου, τα οποία και συνεχώς προκύπτουν.Ελάχιστοι τεχνικοί σε δύο προορισμούς πρώτης γραμμής
Ειδικότερα, στη σχετική παρέμβασή τους, οι τεχνικοί σημειώνουν εξ αρχής το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.
“Η έλλειψη σε τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ τόσο στο νησί μας όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα είναι γνωστή από καιρό. Έχουμε εκφράσει και στο παρελθόν την αναγκαιότητα για πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, για την έγκαιρη εξυπηρέτηση των καταναλωτών αλλά και την επάνδρωση των συνεργείων” αναφέρουν σχετικά, λέγοντας μάλιστα πως, στα δύο Κυκλαδονήσια πρέπει η ανταπόκριση να είναι άμεση καθώς αποτελούν προορισμούς πρώτης προτίμησης.
“Το νησί της Πάρου και της Αντιπάρου αποτελούν δύο από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα και συνακόλουθα λόγω της έντονης τους δραστηριότητας καταγράφονται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ιδιαίτερα μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού” σημειώνουν παρακάτω, ενώ εξηγούν ότι τους χειμερινούς μήνες, “οι περιοχές δοκιμάζονται από έντονα καιρικά φαινόμενα”.
“Με μόνιμους κατοίκους περίπου 18.000 που το καλοκαίρι φθάνουν τους 180.000 τουλάχιστον σε φουλ σεζόν καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε οι 3 μόνιμοι εναερίτες του πρακτορείου Πάρου-Αντιπάρου”, σχολιάζουν επιπρόσθετα, υπενθυμίζοντας τον αριθμό των καταναλωτών σε κάθε περίοδο στα δύο νησιά.
Προβλήματα τη χειμερινή περίοδο
Επιπλέον, στην επιστολή τους κάνουν λόγο για τις συνεχείς βλάβες που παρουσιάζονται κατά τη χειμερινή περίοδο, τονίζοντας πως μόλις σε ένα τρίμηνο, κλήθηκαν να ανταποκριθούν σε 560 περιστατικά.
“Τα έντονα καιρικά φαινόμενα έχουν ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται συνεχώς προβλήματα στο δίκτυο της ηλεκτροδότησης, τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίζουμε 24 ώρες κάτω από καύσωνες, βροχές, δυνατούς ανέμους και με τον κίνδυνο των κεραυνών πάνω από τα κεφάλια μας. Συγκεκριμένα τους τελευταίους 3 μήνες αντιμετωπίσαμε περισσότερες από 560 βλάβες καταβάλλοντας υπερπροσπάθεια για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών κάνοντας πολλές ώρες υπερωρίας και αναστέλλοντας τις άδειες των συναδέλφων τεχνιτών”.
Βάρδια με ένα άτομο
Οι ίδιοι αναφέρονται στο πρόβλημα της μη δυνατότητας προσλήψεων μόνιμου προσωπικού, θίγοντας τα ακόλουθα: “Η τελευταία πρόσληψη μάχιμου προσωπικού (τεχνικούς εναερίτες ) στο Π/Κ ΠΑΡΟΥ έγινε το 2016 και από τότε έχουν συνταξιοδοτηθεί 5 συνάδελφοι με αποτέλεσμα να απομείνουμε ο εργοδηγός, 3 μάχιμοι τεχνίτες και ένας συμβασιούχος 8μηνίτης”. Ωστόσο, υποστηρίζουν πως, “Εδώ και αρκετά χρόνια ο ΔΕΔΔΗΕ προσλαμβάνει εποχικούς υπαλλήλους το οποίο είναι ένα τεράστιο σφάλμα λόγω του ότι δεν είναι δυνατόν να μάθεις την δουλειά σε αυτό το μικρό διάστημα”. Τονίζουν δε, πως, “Δεν πρόκειται για γραφειοκρατική δουλειά, αλλά για εργασία που απαιτεί εξειδίκευση. Αυτό πρέπει να το αντιληφθούν οι πάντες. Επίσης με την έλλειψη προσωπικού, δεν μπορεί να μεταδοθεί η τεχνογνωσία”. Μιλώντας με σχετικό παράδειγμα, συμπληρώνουν πως, “σε κάθε βάρδια απασχολείται ένα συνεργείο το πρωί (1 μόνιμος και ο συμβασιούχος) και ένα συνεργείο το απόγευμα (1 μόνιμος)” ενώ το σαββατοκύριακο, το πρωινό και το απογευματινό συνεργείο “αποτελείται από 1 τεχνίτη μόνο, καθώς αναγκαστικά ο ένας τεχνίτης βγαίνει σε ρεπό”.
Προσωρινές δυνάμεις σε μεγάλο δίκτυο
Περιγράφοντας τα παραπάνω, σημειώνουν πως, με αυτές τις συνθήκες, “η κατάσταση οδηγεί σε εντατικοποίηση της δουλειάς, τις περισσότερες φορές χωρίς την αναγκαία ξεκούραση λόγω των υπερωριών και αυτό συνεπάγεται τον κίνδυνο ατυχήματος”. Επιπλέον, δεν παραλείπουν να εξηγήσουν πως, “Έλλειψη και προβλήματα καταγράφονται και στα οχήματα που υποστηρίζουν το έργο, καθώς είναι παλαιά και δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες της περιοχής μιας και μπαινοβγαίνουν στα συνεργεία για επισκευές συνέχεια”.
Ακόμη, προσθέτουν πως ένα σοβαρό πρόβλημα αποτελεί και “η μη ικανοποιητική συντήρηση του δικτύου διανομής το οποίο έχει ως αποτέλεσμα βλάβες που θα μπορούσαν να αποφευχθούν”, ενώ υπογραμμίζουν πως, το πρακτορείο Πάρου “έχει το μεγαλύτερο χιλιομετρικό δίκτυο από τα άλλα Κυκλαδονήσια με τους λιγότερους εναερίτες”.
Σε συνέχεια των ανωτέρω, εξηγούν πως λόγω της πανδημίας η Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ θέτει σε κίνδυνο τεχνικούς, αποφασίζοντας για τις μετακινήσεις τους. “Το τελευταίο διάστημα εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ εξακολουθεί να στέλνει συναδέλφους για να στελεχώσουν το συνεργείο της Πάρου παραβλέποντας τον κίνδυνο της υγείας τόσο των συναδέλφων που πηγαινοέρχονται με τα πλοία αλλά και την δικιά μας μιας και ερχόμαστε σε άμεση επαφή μαζί τους”. Και όλα τα παραπάνω, όπως δηλώνουν, “αντί να μονιμοποιήσει τους συναδέλφους 8μηνίτες που διαμένουν στην Πάρο”.
Τα αιτήματα
Οι τεχνικοί του πρακτορείου του ΔΕΔΔΗΕ στην Πάρο, ολοκληρώνουν την παρέμβασή τους, ζητώντας την ικανοποίηση συγκεκριμένων αιτημάτων.
“1. Να στελεχωθεί το πρακτορείο με μόνιμο προσωπικό σε όλες τις υπηρεσίες του. 2. Μονιμοποίηση του έκτακτου προσωπικού, συγκεκριμένα τουλάχιστον 4 μάχιμους τεχνίτες στο συνεργείο και 2 υπαλλήλους γραφείου. 3. Κανείς τεχνίτης να μην πηγαίνει μόνος του στις βλάβες. 4. Εξοπλισμός των τεχνιτών με υπηρεσιακά τηλέφωνα. 5. Εξοπλισμός του συνεργείου με συνεργείου με σύγχρονα αυτοκίνητα. 6. Συνεχή ροή υλικών”/
“Καθιστούμε υπεύθυνη την διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ για οποιαδήποτε ανωμαλία προκύψει από την έλλειψη προσωπικού στο νησί της Πάρου-Αντιπάρου που θα αφορά είτε την ασφάλεια των εργαζομένων, είτε την ταλαιπωρία των καταναλωτών” δηλώνουν κατηγορηματικά στον επίλογό τους.
www.koinignomi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου