Η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με τη διαδικασία να είναι αρκετά απλή.
Όσοι υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» μπορούν να κάνουν αίτηση για
αποζημίωση στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ.Σύμφωνα με τον κανονισμό, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ και η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου.
Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από την ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέοv:
-να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
-να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
-να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
-να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του.
Μιλώντας μάλιστα νωρίτερα στον ΑΝΤ1 ο κ. Σκρέκας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν τη ζημιά.
Eπίσης, είπε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες.
Περισσότερα στο https://www.real.gr/koinonia/arthro/deddie_pos_tha_kanete_aitisi_gia_apozimiosi_eos_600_euro_gia_ilektrikes_syskeues_bima_bima_h_diadikasia-805538/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου