Η διαβόητη πλέον ΔΕΗ, η οποία ήταν και εξακολουθεί να είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ
δημόσια επιχείρηση, με ανύπαρκτες υπηρεσίες, παραφουσκωμένους
λογαριασμούς και καθημερινές διακοπές ρεύματος (που προκαλούν τεράστιες
ζημιές σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις), «θυμήθηκε» ξαφνικά ότι «ξέχασε»
να χρεώσει τα δημοτικά τέλη (επιρρίπτοντας σε άλλους τις ευθύνες) και τα
διεκδικεί αναδρομικά, σε μια περίοδο μάλιστα που οι Ελληνες
«βομβαρδίζονται» καθημερινά με φόρους και τέλη και ταυτόχρονα με μείωση
των εισοδημάτων τους, μέχρι
εξαθλίωσης.
Η «καλή μας η ΔΕΗ», λοιπόν, απέστειλε, μαζί με τους λογαριασμούς και την ακόλουθη «ευγενέστατη» επιστολή, προς τους καταναλωτές, χωρίς… ευχές(!) πάντως, για το νέο έτος:
Θέμα: Έκδοση έκτακτων λογαριασμών
Αγαπητέ πελάτη,
Η ΔΕΗ, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών της, αντικατέστησε το πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών.
Η εγκατάσταση του νέου πληροφοριακού συστήματος και η διαδικασία μεταφοράς των δεδομένων των περίπου 7,3 εκατ. πελατών μας, ολοκληρώθηκε πανελλαδικά, κατά το διάστημα από 02.06.2015 έως 05.06.2015. Η Επιχείρηση, την υπόψη περίοδο, προέβη σε ενημερωτικές δράσεις των πελατών της, μέσω Δελτίου Τύπου, αφισών που αναρτήθηκαν στα κατά τόπους Καταστήματα και σχετικών ηχητικών μηνυμάτων στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.
Κατά την πρώτη περίοδο λειτουργίας του νέου συστήματος, για όσα ακίνητα οι αρμόδιοι Δήμοι είχαν αποστείλει μεμονωμένες μεταβολές στα στοιχεία υπολογισμού των ποσών για τα Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο ή το ΤΑΠ (π.χ αλλαγή στα τετραγωνικά μέτρα, στην τιμή ζώνης), οι λογαριασμοί των πελατών αυτών εκδόθηκαν χωρίς τις χρεώσεις που αφορούσαν σε Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο και ΤΑΠ.
Διευκρινίζουμε ότι, η ενημέρωση της ΔΕΗ σχετικά με τα στοιχεία υπολογισμού των ποσών υπέρ Δήμου, γίνεται από τον αρμόδιο για τα θέματα αυτά, Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).
Το παραπάνω πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί και για τους πελάτες αυτούς – όπως εν προκειμένω και για εσάς -εκδόθηκαν διαδοχικοί έκτακτοι λογαριασμοί, για κάθε περίοδο κατανάλωσης που δεν είχαν συμπεριληφθεί τα ποσά υπέρ Δήμου. Διευκρινίζεται ότι σε κάθε λογαριασμό, ενσωματώνονται αυτόματα ποσά που έχουν χρεωθεί σε προηγούμενους λογαριασμούς ρεύματος και ενδεχομένως δεν έχουν εξοφληθεί.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή διευκόλυνση σχετικά με την εξόφληση του υπόψη λογαριασμού, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε τηλεφωνικά από το 11770, στις εργάσιμες ημέρες, 08:00 – 15:00.
Ζητούμε την κατανόησή σας για το πρόσκαιρο πρόβλημα που δημιουργήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι η ΔΕΗ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της.
Διεύθυνση Πωλήσεων
Η «καλή μας η ΔΕΗ», λοιπόν, απέστειλε, μαζί με τους λογαριασμούς και την ακόλουθη «ευγενέστατη» επιστολή, προς τους καταναλωτές, χωρίς… ευχές(!) πάντως, για το νέο έτος:
Θέμα: Έκδοση έκτακτων λογαριασμών
Αγαπητέ πελάτη,
Η ΔΕΗ, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών της, αντικατέστησε το πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών.
Η εγκατάσταση του νέου πληροφοριακού συστήματος και η διαδικασία μεταφοράς των δεδομένων των περίπου 7,3 εκατ. πελατών μας, ολοκληρώθηκε πανελλαδικά, κατά το διάστημα από 02.06.2015 έως 05.06.2015. Η Επιχείρηση, την υπόψη περίοδο, προέβη σε ενημερωτικές δράσεις των πελατών της, μέσω Δελτίου Τύπου, αφισών που αναρτήθηκαν στα κατά τόπους Καταστήματα και σχετικών ηχητικών μηνυμάτων στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770.
Κατά την πρώτη περίοδο λειτουργίας του νέου συστήματος, για όσα ακίνητα οι αρμόδιοι Δήμοι είχαν αποστείλει μεμονωμένες μεταβολές στα στοιχεία υπολογισμού των ποσών για τα Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο ή το ΤΑΠ (π.χ αλλαγή στα τετραγωνικά μέτρα, στην τιμή ζώνης), οι λογαριασμοί των πελατών αυτών εκδόθηκαν χωρίς τις χρεώσεις που αφορούσαν σε Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο και ΤΑΠ.
Διευκρινίζουμε ότι, η ενημέρωση της ΔΕΗ σχετικά με τα στοιχεία υπολογισμού των ποσών υπέρ Δήμου, γίνεται από τον αρμόδιο για τα θέματα αυτά, Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).
Το παραπάνω πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί και για τους πελάτες αυτούς – όπως εν προκειμένω και για εσάς -εκδόθηκαν διαδοχικοί έκτακτοι λογαριασμοί, για κάθε περίοδο κατανάλωσης που δεν είχαν συμπεριληφθεί τα ποσά υπέρ Δήμου. Διευκρινίζεται ότι σε κάθε λογαριασμό, ενσωματώνονται αυτόματα ποσά που έχουν χρεωθεί σε προηγούμενους λογαριασμούς ρεύματος και ενδεχομένως δεν έχουν εξοφληθεί.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή διευκόλυνση σχετικά με την εξόφληση του υπόψη λογαριασμού, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε τηλεφωνικά από το 11770, στις εργάσιμες ημέρες, 08:00 – 15:00.
Ζητούμε την κατανόησή σας για το πρόσκαιρο πρόβλημα που δημιουργήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι η ΔΕΗ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της.
Διεύθυνση Πωλήσεων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου