Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

Και το όνομα αυτού... "Κύρος": Σε πιλοτική λειτουργία ο αυτόματος ψηφιακός βοηθός του ΔΕΔΔΗΕ


Σε πιλοτική λειτουργία έχει τεθεί ο “Κύρος”, το chatbot του ΔΕΔΔΗΕ, ο αυτόματος ψηφιακός βοηθός που διευκολύνει την επικοινωνία των καταναλωτών με τον Διαχειριστή.

Ο “Κύρος” είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση των ενδιαφερομένων

να ενημερωθούν σχετικά με:

-τον τρόπο που μπορεί να δηλωθεί μία βλάβη και να παρακολουθήσει την εξέλιξή της

-τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης

-τις υπηρεσίες που σου προσφέρονται

-το πως μπορεί κάποιος να καταχωρίσει την ένδειξη του μετρητή του

-το δίκτυο εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ σε όλη την Ελλάδα.

Η επικοινωνία με τον “Κύρο” μπορεί να γίνει μέσα από διάφορες πλατφόρμες, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής. Προς το παρόν, ο “Κύρος” είναι διαθέσιμος μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, το Facebook, το Facebook Messenger, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμος και στο Whatsapp και το Viber.

 

energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου