Σε πιλοτική λειτουργία έχει τεθεί ο “Κύρος”, το chatbot του ΔΕΔΔΗΕ, ο αυτόματος ψηφιακός βοηθός που διευκολύνει την επικοινωνία των καταναλωτών με τον Διαχειριστή.
Ο “Κύρος” είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση των ενδιαφερομένων
να ενημερωθούν σχετικά με:-τον τρόπο που μπορεί να δηλωθεί μία βλάβη και να παρακολουθήσει την εξέλιξή της
-τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης
-τις υπηρεσίες που σου προσφέρονται
-το πως μπορεί κάποιος να καταχωρίσει την ένδειξη του μετρητή του
-το δίκτυο εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ σε όλη την Ελλάδα.
Η επικοινωνία με τον “Κύρο” μπορεί να γίνει μέσα από διάφορες πλατφόρμες, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής. Προς το παρόν, ο “Κύρος” είναι διαθέσιμος μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, το Facebook, το Facebook Messenger, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμος και στο Whatsapp και το Viber.
energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου