Έχοντας χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης για
το δίκτυο οπτικής ίνας έως και 40%, η ΔΕΗ διεκδικεί σημαντικό κομμάτι
της πίτας στην αγορά της χονδρικής ακολουθώντας επιθετική εμπορική
πολιτική.
Με ένα ιδιαίτερο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο και επιθετική εμπορική πολιτική, η ΔΕΗ φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για τον
ΟΤΕ στην αγορά χονδρικής, στον επόμενο μεγάλο πόλεμο των τηλεπικοινωνιών. Ξεκινώντας πιλοτικά από το Περιστέρι, η ΔΕΗ στοχεύει να φτάσει τα 3 εκατ. συνδέσεις και έχοντας χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης του δικτύου, η ενεργειακή εταιρεία έχει την ευκαιρία να κερδίσει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας χονδρικής στις τηλεπικοινωνίες.Διάβασε περισσότερα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου