Ο Πανελλαδικός Σύλλογος Υπαλλήλων ΔΕΗ με ανακοίνωσή του σχολιάζει την πρόσφατη υπόθεση εξόφλησης λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω ΕΛΤΑ και κατηγορεί τη διοίκηση για κωλυσιεργία και αμέλεια.
Διβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της ΠΑΣΥΠ/ΔΕΗ εδώ:
Κατώτερη των περιστάσεων η Διοίκηση της ΔΕΗ
Σε κάθε ευκαιρία, η Διοίκηση της ΔΕΗ επιβεβαιώνει ότι η πολιτική της και η διαχείρισή της είναι κατώτερες των περιστάσεων, των προκλήσεων και των μεταβολών του περιβάλλοντος.
Επιβεβαιώνει σε κάθε ευκαιρία, ότι αδυνατεί να ανταποκριθεί
στις προσδοκίες των καταναλωτών, των εργαζομένων και γενικότερα της Ελληνικής κοινωνίας. Τελευταίο κρούσμα, η αδυναμία της να εισπράξει τα χρηματικά ποσά που έχουν πληρωθεί στα ΕΛΤΑ για εξόφληση λογαριασμών ρεύματος από καταναλωτές.
Η Διοίκηση της ΔΕΗ μετά από ένα περίπου έτος (!!!) και μετά της αντίστοιχης επιστολής του Συνηγόρου του Καταναλωτή, εξέδωσε ένα Δελτίο Τύπου, με το οποίο αναγνωρίζει το πρόβλημα, την ταλαιπωρία των πελατών και αφού εκλιπαρεί για την παρέμβαση των αρμοδίων πλευρών στην επίλυση του προβλήματος, προτρέπει τους πελάτες να εξοφλούν μέσω της εφαρμογής e-pos και να προσέρχονται στα καταστήματα με βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί…
Το πρόβλημα μεταξύ ΔΕΗ και ΕΛΤΑ γίνεται πρόβλημα των πελατών;;; Σε ποια καταστήματα να προσέλθουν οι πελάτες;
Σ΄ αυτά που φρόντισε η Διοίκηση, να έχουν ένα έως τρεις εργαζόμενους, όπως στην Αλεξανδρούπολη , τα Γιαννιτσά, την Πτολεμαΐδα, τα Μουδανιά, την Έδεσσα, την Αμαλιάδα, την Πάρο, την Κω, το Άργος, το Γύθειο κ.α.; Ή σ’ αυτά στις μεγάλες πόλεις, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα κ.α. που πρέπει οι πελάτες να προσέλθουν από τα χαράματα για να τύχουν πιθανότητας εξυπηρέτησης έως αργά το μεσημέρι; Στα καταστήματα, που εκτός από την τραγική έλλειψη προσωπικού, η υπερενταντικοποίηση της εργασίας, η έλλειψη τυποποίησης διαδικασιών και η μη βέλτιστη αξιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων, έχει επιφέρει δυσμενέστατες συνέπειες στην υγεία των συναδέλφων με πρόσφατο κρούσμα στη Ζάκυνθο;
Ωστόσο παρά την πολλάκις επισήμανση των παραπάνω, η Διοίκηση της ΔΕΗ δεν έχει παρουσιάσει και τη μέγιστη μέριμνα για την αντιμετώπιση των παραπάνω. Αντιθέτως, από την μη αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων ευνοούνται οι εναλλακτικοί προμηθευτές. Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σχετικά με τα Καταστήματα Πωλήσεων δεν μπορεί να συνεχισθεί. Μια κατάσταση, που οδηγεί τους συναδέλφους στην απελπισία και την απογοήτευση και τους πελάτες σε βαθιά δυσαρέσκεια και ίσως σε αναζήτηση εναλλακτικού προμηθευτή.
Ο ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ, δηλώνει ότι θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την αντιμετώπιση των παραπάνω καθώς και για την τυχούσα απόδοση ευθυνών.
Κύριοι της Διοίκησης, μην υποτιμάτε τη δύναμη των συναδέλφων που
«κρατάνε» ακόμα τα Καταστήματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου