Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Η ΔΕΗ γίνεται Industry 4.0 και σχεδιάζει κέντρο data science & bussiness analytics με σχετικό διαγωνισμό

 

Data science, machine learning, bussiness analytics, τεχνητή νοημοσύνη: με τέτοιους όρους θέλει να μελετά πλέον η ΔΕΗ τις ανάγκες των πελατών της, ώστε να προσωποποιεί την εξυπηρετησή τους και τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. 

Με αυτό τον τρόπο, η ΔΕΗ θέλει να αξιοποιήσει τη δυναμική και τα εργαλεία της νέας φάσης αυτοματοποίησης που συνεπάγεται η

ανάπτυξης της επιστήμης και της τεχνολογίας, καθιστάμενη έτσι Industry 4.0, περνώντας στην εποχή της λεγόμενης 4ης βιομηχανικής επανάστασης.

Εξ ου και έχει αποφασίσει να σχεδιάσει και να στελεχώσει ένα Κέντρο Επιστήμης Δεδομένων και Επιχειρησιακής Αναλυτικής, στα πλαίσια των στρατηγικών της στόχων για λειτουργική αριστεία και ενίσχυση της πελατοκεντρικής αντίληψης.

Παράλληλα και συμπληρωματικά με τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσει το κέντρο, η ΔΕΗ έχει αποφασίσει να οργανώσει και να στελεχώσει εξειδικευμένες ομάδες διαχείρισης, επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών.

Αντικείμενο εργασίας αυτών των ομάδων θα είναι, μεταξύ άλλων, η ανάλυση της αξίας και της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών της ΔΕΗ, ώστε να υποστηριχθεί η διαδικασία λήψης αποφάσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς και η δημιουργία εξειδικευμένων καμπανιών marketing.

Ακόμα, θα αναλάβουν τη διαχείριση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελάτη και την υποστήριξη λειτουργιών που σχετίζονται με την επικοινωνία πελάτη.

Για την υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού, η ΔΕΗ έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο “παροχή υπηρεσιών σε θέματα Επιστήμης Δεδομένων και Επιχειρησιακής Αναλυτικής σχετικά με τη διαχείριση, επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών & παροχή υπηρεσιών σε λειτουργίες επικοινωνιάς πελάτη”.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ, ανέρχεται σε 419.891 ευρώ, ποσό που αποτελεί και ανώτατο όριο προσφοράς.  

 

Γιάννα Παπαδημητρίου 

energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου