Ομαλοποιείται η κατάσταση έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ στην
Αριστείδου, με περισσότερα από 100 άτομα να αποχωρούν από την τεράστια
ουρά.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με ενημέρωση της δημόσιας εταιρίας, οι
υπάλληλοι του καταστήματος κράτησαν τα στοιχεία
των καταναλωτών ώστε να
κληθούν από το «11770» και να πληρώσουν μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας.
Η ΔΕΗ θα τηλεφωνεί στους συγκεκριμένους πελάτες της προκειμένου να
διευθετούν τις υποχρεώσεις τους από απόσταση.
Όπως ανέφερε σχετικά σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σ. Πέτσας, το
κατάστημα θα μείνει ανοιχτό όσο χρειαστεί για να εξυπηρετηθεί και ο
τελευταίος πελάτης. Σημείωσε πάντως πως σε άλλα υποκαταστήματα η εικόνα
ήταν ομαλή.
Σε κάθε περίπτωση, η ΔΕΗ προτρέπει τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν
της ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές της υπηρεσίες και να αποφεύγουν τις
επισκέψεις στα καταστήματα.
Μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
· Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία επιπλέον τραπεζική προμήθεια
· Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και
της έκπτωσης των €5/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
· Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.
Νωρίτερα, το energypress έγραφε:
Σχεδόν 500 άτομα βρίσκονταν έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό
Αριστείδου στο κέντρο της Αθήνας, λίγο πριν τις 8 το πρωί, καθώς σήμερα
ξανάνοιγαν τα καταστήματα της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η μεγάλη ουρά ξεκινούσε από την οδό
Ευριπίδου και έφτανε έως και την Αριστείδου και την είσοδο της ΔΕΗ. Οι
πρώτοι πελάτες έφτασαν έξω από τη ΔΕΗ ήδη από τις 5 το πρωί για να
πάρουν προτεραιότητα.
Η είσοδος στο κτίριο γίνεται ανά δέκα άτομα. Σημειώνεται επίσης ότι
τα καταστήματα της ΔΕΗ από σήμερα Δευτέρα θα λειτουργούν αποκλειστικά
για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου