Αδιανόητες καταστάσεις ζουν σε καθημερινή βάση όσοι είναι αναγκασμένοι να έχουν συναλλαγές με τη ΔΕΗ της Πάτρας.
Στο κτίριο της Ακτής Δυμαίων εκτυλίσσονται καθημερινά εικόνες που παραπέμπουν σε τρίτες χώρες με θύμα τον άνθρωπο.
Οι καταναλωτές της ΔΕΗ που μεταβαίνουν εκεί είναι
υποχρεωμένοι να
καθίσουν στην ουρά έξω από το κτίριο για 4 και 5 ώρες, ενώ τις
περισσότερες των περιπτώσεων δεν υπάρχει μέχρι να μπεί κάποιος στο
κτίριο κανένα μέτρο προστασίας.
Στα όσα βιώνουν οι συναλλασσόμενοι με τη ΔΕΗ έχουν στην κορυφή την
παραβίαση προσωπικών δεδομένων και την δημόσια «διαπόμπευση» καθώς σε
δημόσια θέα και ακρόαση ενώπιο δεκάδων άλλων ατόμων ένα υπάλληλος
υπηρεσίας security αναλαμβάνει ρόλο ανακριτή – διεκπεραιωτή, καλώντας
τον πολίτη να του δηλώσει για πιο λόγο είναι εκεί , ζητώντας του μάλιστα
να πει αν του έχουν κόψει το ρεύμα, αν είναι ανάπηρος, εάν έχει πάει
για διακανονισμό και πολλά άλλα.
Ένας μη υπάλληλος της ΔΕΗ, εκτός από το να αναγκάζει τους πολίτες να
δηλώνουν δημόσια αν έχουν πληρώσει το ρεύμα ή εάν βιώνουν ενεργειακή
πενία, έχει επίσης και την «αρμοδιότητα» να καθορίζει ποιος έχει σειρά
να μπει στο κτίριο, εάν ανήκει σε κάποια ειδική κατηγορία για να
αποκτήσει προτεραιότητα , ενώ αυτό θα μπορούσε να ρυθμιστεί εάν οι
«εγκέφαλοι της επιχείρησης έβγαζαν εκτός κτιρίου το μηχάνημα το οποίο
αυτόματα χορηγεί κάρτες με τον αύξοντα αριθμό προτεραιότητας, το οποίο
το έχουν και «κάθεται» εκτός λειτουργίας πίσω από την πόρτα εισόδου!!!
Παράλληλα, στον χώρο της δήθεν αναμονής καταγράφονται καθημερινά
εντάσεις με τον μη αρμόδιο αλλά με …εξουσία, να τσακώνεται με τους
πελάτες της ΔΕΗ και να έχει σε πολλές περιπτώσεις υβριστική συμπεριφορά.
Οι απίστευτες εικόνες δεν σταματούν «εδώ», καθώς υπερήλικες , οι
οποίοι έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας, υποχρεώνονται να παραμένουν μέσα
στη ζέστη επί 4 και 5 ώρες, καθώς δεν μπορούν να έχουν προτεραιότητα,
δεδομένου ότι δεν κατέχουν κάρτα αναπηρίας.
Όλα αυτά διανθίζονται σε καθημερινή βάση έξω από το κατάστημα της ΔΕΗ
στην Πάτρα, με ταπεινωτικές συμπεριφορές, όταν διανοηθεί κάποιος να
ζητήσει να δει ορισμένα από τα «στελέχη» της επιχείρησης, προκειμένου να
ρυθμίζει την οφειλή του, καθώς ο υπάλληλος μιας ιδιωτικής εταιρείας του
ζητά να αποχωρήσει και να επιστρέψει μόνο εάν έχει κλείσει ραντεβού,
γιατί τα στελέχη βλέπουν πολίτες μόνο κατόπιν «αιτήσεως».
patrastimes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου