Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Για όλα φταίνε οι πελάτες της ΔΕΗ...

Για όλα φταίνε οι πελάτες της ΔΕΗ...
Στην ατομική ευθύνη αλλά και στη μη χρήση των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων αποδίδει, όπως έχει γίνει σύνηθες τελευταία, η κυβέρνηση τις “ουρές” έξω από τα καταστήματα της ΔΕΗ και ιδιαίτερα στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, χωρίς βέβαια να μιλά κανείς για κοινωνική ευθύνη κυβέρνησης και διοίκησης τη δύσκολη αυτή περίοδο.
Στην ατομική ευθύνη αλλά και στη μη χρήση των διαθέσιμων
ψηφιακών εργαλείων αποδίδει, όπως έχει γίνει σύνηθες τελευταία, η κυβέρνηση τις “ουρές” έξω από τα καταστήματα της ΔΕΗ και ιδιαίτερα στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, χωρίς βέβαια να μιλά κανείς για κοινωνική ευθύνη κυβέρνησης και διοίκησης τη δύσκολη αυτή περίοδο.
Η διοίκηση της ΔΕΗ αποφάσισε το κλείσιμο των καταστημάτων της σε όλη τη χώρα στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Ωστόσο, περίπου 20% των πελατών της, δηλαδή σχεδόν 1,5 εκατομμύρια άνθρωποι (περίπου 600.000 τον μήνα), που υπολογίζεται ότι πηγαίνουν στα καταστήματα της ΔΕΗ κάνοντας φυσικές συναλλαγές με την απόφαση αυτή είχαν αποκλειστεί. Ένα μεγάλο κομμάτι αυτών των καταναλωτών αποτελούν άνθρωποι τρίτης ηλικίας, οι οποίοι κατεξοχήν “αποκλείστηκαν” στο σπίτι , σε πολλές περιπτώσεις ήταν εντελώς απομονωμένοι και με ευνόητο έλλειμμα όχι μόνο ψηφιακών δεξιοτήτων αλλά και σχετικού εξοπλισμού. Επιπλέον, το γνωστό ως e-bill έχει ξεκινήσει εδώ και σχεδόν τέσσερα χρόνια, δεν ανακαλύφθηκε σήμερα, αλλά υπάρχει ακόμα κόσμος που εμπιστεύεται τις συναλλαγές του μόνο στα καταστήματα, ενώ προφανώς το τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι δυνατό να εξυπηρετήσει άμεσα όλο τον όγκο αιτημάτων.
Άλλωστε, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, που κάνουν ό,τι μπορούν αναμφισβήτητα, αναφέρονται στην εμπιστοσύνη των πελατών στα καταστήματα της ΔΕΗ σημειώνοντας ότι οι εναλλακτικοί τρόποι εξυπηρέτησης μόνο συμπληρωματικά - επικουρικά μπορούν να αξιοποιηθούν σήμερα.
Παράλληλα, μαθαίνουμε ότι η χρυσοπληρωμένη διοίκηση τους τελευταίους περίπου δύο μήνες σχεδόν δεν “πάτησε το πόδι της” στα κεντρικά γραφεία της Χαλκοκονδύλη...
Η επίρριψη όλης της ευθύνης στους καταναλωτές αποτελεί τουλάχιστον αντικοινωνική στάση και το αποτέλεσμα σχεδιασμών επί χάρτου, χωρίς επαφή με την πραγματικότητα είναι χειροπιαστό.
Προφανώς είναι πιο σημαντικό και πιο εύκολο να προετοιμάζονται και να υλοποιούνται “αφ' υψηλού” και χωρίς “συγχρωτισμό” με την κοινωνία ιδιωτικοποιήσεις, προσλήψεις ημετέρων και σειράς συμβούλων κ.λπ.

Γ.Μ.
www.avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου