Λαµβάνοντας όλα τα απαραίτητα µέτρα για
τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας, αλλά και για την
προστασία των εργαζοµένων και των πελατών της, η εταιρεία κατάφερε να
αντεπεξέλθει στις δύσκολες συνθήκες θέτοντας στο επίκεντρο τον
καταναλωτή.
Ασυνήθιστα
µέχρι σήµερα αντανακλαστικά που φανερώνουν
δυναµισµό και ευελιξία, αλλά
και µια σύγχρονη αντίληψη management σχετικά µε τον ρόλο των εταιρειών
κοινής ωφέλειας παρουσίασε, κατά κοινή οµολογία, η ΔΕΗ στη
διαχείριση των πολύ µεγάλων προβληµάτων που έφεραν η πανδηµία και ο
δραστικός περιορισµός της οικονοµικής και κοινωνικής δραστηριότητας.
Ταυτόχρονα η εταιρεία υπήρξε από τις πρώτες που έσπευσε, µε µια
πραγµατικά µεγάλη δωρεά ύψους 5 εκατ. ευρώ, να ενισχύσει την προσπάθεια
της πολιτείας για αντιµετώπιση της υγειονοµικής κρίσης. Η ΔΕΗ, από τις πρώτες ηµέρες εκδήλωσης της πανδηµίας Covid-19, έλαβε όλα τα απαραίτητα µέτρα για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας, αλλά και για την προστασία των εργαζοµένων και των πελατών της, προσαρµόζοντας αναλόγως τη λειτουργία και τις υπηρεσίες της. Παράλληλα παρουσίασε άµεσα µέτρα ελάφρυνσης των καταναλωτών και αξιοποίησης σύγχρονων τρόπων για την πραγµατοποίηση των συναλλαγών τους.
Συγκεκριµένα, από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόµενο τρίµηνο η ∆ΕΗ πρόσφερε:
- Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαµηλής τάσης.
- Εκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωµένοι άνω των 70 ετών, άτοµα σε µηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιµολογίου συνεχίζουν να τιµολογούνται µε τα ειδικά προνοµιακά τιµολόγια και µεγάλες εκπτώσεις.
- €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Συµβουλεύουµε όλους τους καταναλωτές µας να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιηµένες διαδικασίες όσο και από την έκπτωση στους λογαριασµούς τους.
- Εκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαµηλής τάσης µε κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να µην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστηµα παραµείνουν στο σπίτι µε τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιµάζονται.
Παράλληλα, η ∆ΕΗ προχώρησε σε σειρά παρεµβάσεων για την ολοκληρωµένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και
την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να
παραµείνουν στο σπίτι. Συγκεκριµένα: Το τηλεφωνικό κέντρο 11770
λειτουργεί µε διευρυµένο ωράριο καθηµερινά από τις 7.00 το πρωί έως τις
21.00 το βράδυ. Οι πελάτες µπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για
όλες τις συναλλαγές τους (νέα συµβόλαια, αλλαγές στοιχείων,
διακανονισµοί κ.λπ.).
Οι πελάτες της εταιρείας είχαν τη δυνατότητα για πρώτη φορά να πληρώσουν τους λογαριασµούς τους και τηλεφωνικά στο 11770 µέσα από µια απλή διαδικασία, η οποία αξιοποιήθηκε και από πολίτες που δεν είναι εξοικειωµένοι µε τα ηλεκτρονικά µέσα
Στην ιστοσελίδα της ∆ΕΗ www.dei.gr/epayment
όλοι οι πελάτες µπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα, χωρίς καµία
επιπλέον προµήθεια, µε όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Το
τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωµένοι
µε τις ηλεκτρονικές πληρωµές, δίνοντάς τους οδηγίες βήµα βήµα για την
πληρωµή µέσω της ιστοσελίδας της ∆ΕΗ. Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα
µπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιµώµενος χρόνος αναµονής υπερβαίνει τα 3
λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυµούν, ώστε να βελτιωθεί η
διαδικασία εξυπηρέτησής τους.
Η
∆ΕΗ έδωσε µάλιστα τη δυνατότητα στους πελάτες της, για πρώτη φορά, να
πληρώσουν τους λογαριασµούς τους και τηλεφωνικά στο 11770 µέσα από µια
απλή διαδικασία, η οποία αξιοποιήθηκε σε µεγάλο βαθµό από πολίτες που
δεν είναι εξοικειωµένοι µε τα ηλεκτρονικά µέσα. Μάλιστα, για την
καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ∆ΕΗ ήρθε σε επικοινωνία µε τους
µεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειµένου να πετύχει τη µείωση των
χρεώσεων στους συνδροµητές τους οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο
11770. Από τις 11 Μαΐου 2020 επαναλειτούργησαν τα περισσότερα
καταστήµατα της ∆ΕΗ αποκλειστικά για πληρωµές, σύναψη νέων συµβολαίων
και αλλαγή στοιχείων συµβολαίων.
Η ΔΕΗ υπήρξε από τις πρώτες που έσπευσε, με μια μεγάλη δωρεά ύψους 5 εκατ. ευρώ, να ενισχύσει την προσπάθεια της πολιτείας για αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης
Σε όλα τα καταστήµατα υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων µέτρων ασφαλείας για την προστασία των εργαζοµένων και των πελατών, όπως θερµοµέτρηση, ειδικές σηµάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση µασκών, αντισηπτικά κ.ά. Η
∆ΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης µε
κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ηµέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της και
µέσα από τη σελίδα της στο Facebook, απαντώντας σε αιτήµατα και
µηνύµατα. Η εταιρεία εµφανίζεται αποφασισµένη να κάνει ό,τι είναι
δυνατόν ώστε να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές µε τον καλύτερο και
ασφαλέστερο τρόπο και, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος Γιώργος Στάσσης, «είµαστε βέβαιοι ότι µε τη συνεργασία όλων θα αντεπεξέλθουµε στις ιδιαίτερες ανάγκες της περιόδου που ζούµε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου